Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Hej på er!
Först: Magis, stort GRATTIS till lilla Naemi!
Kan inte låta bli att undra, har du tänkt låta läkaren som helt dömde ut att ni skulle kunna få bio-barn få veta att det visst funkade?
Nämen babblar: Så kul med plusset men skit med blödning!
HK: Tråkigt med mensstrul! Bra att du fått tid att kolla upp det.
Strumpan: Oj, vad snabbt det går med graviditeten. Härligt att allt är bra!
Cia: Nedräkning verkligen! Låter bra att ni ska hålla er hemma så länge det går så att vi kommer ha ordentlig koll på läget när det väl sätter igång.
Bling: Skönt att väntan på utredningsstart snart är över! Är det v 34 ni ska på första besöket. Vi ska v 34 till Lucina första gången.
Mamarazzi: Nej skit vad tråkigt med mens. Dina symtom var ju klockrena grav-symtom ju.
Poppy: Hur går det med svampen? Du kanske redan använder det men om inte, jag har haft bra nytta av ACO´s imtimgel som "efterbehandling" efter själva svampmedelkurerna. Tycker att slemhinnorna blir extra känsliga precis efter jag har medicinerat med risk att svampen kommer tillbaka och då har Imtimgelen fungerat bra. Den har bra ph-värde också.
Finesssan: Lilla Vida fortsätter att charma mig av stolen. GUD så söt!
LillaD din sötis: Förstår att det kan kännas tröstlöst, 10 mån är en lång tid. Om du är deppig, låt dig få vara det gumman. *kramar om* (ingen styrkekram bara en varm tröstkram)