Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Mamarazzi: Jag gick privat och det kostade 800:- per gång (45 minuter). Dyrt som satan, men klart värt det!!
Mamarazzi: Jag gick privat och det kostade 800:- per gång (45 minuter). Dyrt som satan, men klart värt det!!
Åh Cia va härligt det låter! Jag har gjort gipsavgjutning av min bästa kompis mage när hon var gravid - så fin så, men visst, jag kommer ihåg kladdet.
Häng dem på väggen vetja - världens coolaste tavlor! Och vill du inte att de ska vara vita, vilket kan vara trist, så kan du ju alltid måla dem. Min kompis "mage" blev guldfärgad - hur ballt som helst!
Cia: Kanske kan du sandpappra dem lite, för att få dem lite mer släta? Men lite skrovliga ska de ju vara, det är ju det som är charmen! Man ser att de är "handmade", så att säga.
Nej vad tråkigt att du mår så dåligt Snozie... Är det ngt som känns fel i kroppen, dvs. med graviditeten, eller är det det att du känner dig "bränd" av alla missfallen och därför inte tror att det kommer gå vägen? Kram
Åh Snozie.. kram kram kram
Det är dock mycket möjligt att du är inne i en "spökperiod" där alla gravidsymtom bara försvinner. Det hände min bästa vän, hon blev jätteorolig såklart, men hos gyn visade det sig att allt var ok, och idag är dottern 2 år! Men visst, med en historia av många missfall bakom sig, klart som f*n att du blir orolig. Och jag förstår verkligen din ångest inför ett vul. Fy f*n! Men du, tror du inte att det är bäst trots allt att du går iväg och gör det där vul:et? Så att du iaf får lite klarhet? Men visst, det är ju inte säkert att allt kommer att gå bra bara för att allt ser bra ut just nu på vul. usch usch usch Varför kan allt inte bara få kännas bra för en gångs skull?
Snozie: Yey för illamående! Mera sånt!
Den 26/7 verkar hon ha kommit Magis lilla dotter!! HIPP HIPP HURRA!!! Hon blir 1 vecka imorgon! GRATTIS MAGIS!
Åh Magis jag gråter av lycka!!! Så underbart att lilla Naemi är här och att ni är en liten familj!!! *åh nu kommer ännu fler lyckotårar*
Åhh LillaD, vad ledsen jag blir av att höra att du känner dig så nedstämd... Men du, det är verkligen inte så konstigt med tanke på hur mkt du jobbar. Skriva på avhandling 7 dagar i veckan är MYCKET! Verkligen jättemycket! När är det tänkt att du ska hinna ladda batterierna? Finns det ingen möjlighet för dig att ta en break på ngn/ngra vecka/or? Ta med dig mannen och res ifrån allt som heter vardag, avhandlingsjobb, ÄL/BIM etc. Bara få slappa och bara vara. Det är så himla viktigt.
BP, jag håller alla tummar jag har för ett starkare plus inom kort!
Cia: det där med BIM-lista är ingen dum idé. Enda problemet är att säkert 50% av oss som ännu ej är gravida har såna j-la f*ckade menscykler att vi har inte en susning om när BIM är (eller ÄL heller för den delen). Va, JAG sur? Bitter? Jag?