Tittar in lite snabbt... är bara hemma och tvättar innan bilen far iväg till nästa semestermål.
Lilleskuttan: Gud va kul att allt ser fortsatt bra ut på VUL. Det känns ju inte alls som längesen när du var tbx från DrB och han hade börjat prata om ev. IVF och inget kändes så kul - och nu är du HÄR istället, med ett litet knytt i magen! Det är så himla fantastiskt!!!
Bling: Härligt att ha dig tbx, även om jag förstår om du hellre hade velat stanna på paradisön! När får ni reda på hur det gått på röntgen? Ang. tidigare barn och sedan mf: Jag har för mig att ngn här inne tidigare berättat att DrB sagt att immunförsvaret ändrar sig i 5-årscykler - och att det kan vara anledningen till att det först går jättelätt att få barn, men sedan bara mf.
DND: Hoppas att du börjar må lite bättre. Jag vet hur du känner dig, jag har precis kommit ur ngra sådana veckor när man bara ser bebismagar och vagnar överallt, och allt - verkligen ALLT - känns pest. Just nu är dock alla dessa känslor som bortblåsta (märkligt vad snabbt man svänger ibland), och jag njuter istället av att vara barnfri. Sover oförskämt länge om morgnarna, går aldrig och lägger mig om kvällarna, dricker massor med kallt Riesling, och läser ruskigt mycket böcker, dvs. jag njuter av min lediga tid som jag aldrig hade kunnat om jag haft småbarn. Det här funkar dock bara så länge som jag kan lura mig själv att tro att ngn gg kommer även jag att bli mamma... Kommer den lille djävulen på axeln och viskar att jag nog kommer förbli barnlös - ja då är jag snabbt som tusan nere i gropen igen. Så jag är på min vakt och njuter så länge det varar.
EGO: Min mage är INTE vän med T... =-(