Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Franka det kan nog ta ett par dagar till tills mensen kommer igång det är min erfarenhet med prog i samband med IVF i alla fall. Trist att det blev negativt även på dag 18 Kramis
Franka det kan nog ta ett par dagar till tills mensen kommer igång det är min erfarenhet med prog i samband med IVF i alla fall. Trist att det blev negativt även på dag 18 Kramis
a80 hoppas av hela mitt hjärta att allt ser fint ut imorgon! Illamående är ett gott tecken!!!
Hej alla i tråden blir så glad när jag läser att ni diskuterat surrogat här i tråden, har surfat mycket på det och jag och sambon har diskuterat en hel del, då vi troligen inte heller får adoptera på grund av min sjukdom.
Men USA tror jag drar iväg nått kopiöst, räknade lite lätt på det med advokat kostnader och om dollarn håller sig runt åtta kronor för att drömma om den låga nivå som är nu kan man nog inte och då skulle hela processen kosta 750 000 kr att genomföra allt som allt, men ukraina verkar rimligare, har talat med en här på FL som har en nära väninna som använt sig av surrogat i ukraina dem fick en liten dotter
Skriver mer i mån så kan vi utbyta länkar och tankar kring surrogat, tänk om det skulle bli lagligt i sverige vilken dröm!
Kram och godnatt, precis hemkommen från jobbet dötrött!
Poppy det stämmer att England har surrogat även Finland men båda dessa länder "hjälper" endast sina egna medborgare tyvärr...
skönt Poppy att det är lite bättre med fars gubben!
Tänkte bara delge er min vikt normalt ligger jag på 70-71 kg, längd 172 cm, bmi 25 nu har jag ätit upp mig till 77.8 kg fick en chock när jag vägde mig, fast jag märkte tyvärr det på mina kläder som jag inte kommer i längre så nu är det träning och viktväkteri som gäller för min del, här hemma jagas enheter för fullt
Finesssan hur mycket Fragmin tog du den gången det var för lite?
Hoppas Vidas lilla mage blir bättre snart!
Usch ni talar om ålder här inne idag kan jag läsa....fick åldersnojja vid 30 som hållt i sig, blir 35år 2009, jag är nog en av dem äldre här inne som inte lyckas få barn än...och har tyvärr inte lätt för det heller. Mitt hopp har varit i botten sista veckorna och känner att jag måste få tag i en kurator att prata med...har inte ens några planer på nästa ivf, mina leder är skit och jag orkar inte ens tänka på på det...det enda som cirkulerar i mitt huvud och gjort den senaste tiden är barnlös du kommer förbli barnlös....ledsen för mitt "neggo" inlägg...
Idun vilket minne du har du är för söt, vi har planer på IVF till hösten men inget klart och just nu orkar jag inte tänka på det. Jo jag har pratat med min RA läkare och jag äter all medicin jag kan med tanke på barnplanerna, usch som sagt ingen bra dag.
Kram på er allesammans, tack för att ni finns!
Men bling fick du svar så fort!!!! Jag har tappat bort internet adressen till surrugat urkraina eller rättare sagt vår dator pajjade så allt försvann men nu ser jag att du lagt fram den i vår underbara tråd!!!! Tack Bling du fick mig redan på lite bättre humör, klart vi ska bli föräldrar en dag det måste gå på något sätt!!!! Kram igen och tack för att du delar med dig av ditt svar från Ukraina!
p.s Jag hade fått adressen av min vän här på FL men den är borta på grund av dator krasch men jag ska leta igenom mina inbox svar någonstans finns den!d.s
DND du har helt rätt en dag ska det bli vår tur!!!
Idun du har rätt att det finns alternativ om det inte går den naturliga vägen, jag är bara så grymt rädd att det då bara finns två vägar för oss antingen kidnappa ett barn eller surrugat mamma, då jag är sjuk så är det mycket troligt att det inte är något land som vill adoptera bort ett barn till oss om vi nu skulle få ett medgivande i sverige. Hoppas du får en riktigt skön helg på landet!