• HoppetKärleken

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Finesssan ännu mera GRATTIS tror inte man kan få för många sådana

Bling va härligt att se dig, förstår att detta skulle bli en toppen resa, njut!

Lycka nu är det dig jag håller mina tummar extra super hårt för idag vid ET. Kramis

LillaD och alla ni andra som jobbar hårt med enheter så grymt duktiga ni är ska försöka haka på er, fast kanske efter semestern *ler*

• HoppetKärleken

Truls06 massor med super grattis till även dig och er lilla tös

Babblar på: Trist med negativt test, men det omöjliga tar bara lite längre tid så brukar jag tänka när det känns som tyngst. Å måste väl tillägga att IVF inte är en dans på rosor vilket jag inte tror att du trodde heller har ju gjort sju insättningar och två mf inge kuligt...

Cia: har också missat att det dax att vända det lilla livet, när var det dax för det?

• HoppetKärleken

Idun78 är zonterapi något att sattsa på kan dem till och med känna när man har ägglossning, hur ofta ska man gå då en gång i veckan eller?

Lycka77: försök att inte analysera, lättare sagt än gjort, är själv en analytiker ut i fingerspettsarna, men som du själv säger dag sex är alldeles för tidigt att känna något. Jag hoppas och tror på dig, håller alla mina tummar och tår

LillaD tror inte heller att det är dumt att träna tror att det gör susen för kropp och själ och att det blir blodgenomströmmning i hela kroppen det kan ju aldrig vara fel

• HoppetKärleken

babblar på det där verkar märkligt förstår att du trodde på ett plus! Just mensvärk många dagar men ingen mens, hmmm förstår att du ställer dig frågande. Jag har ju själv haft liknande under mina IVF MEN då är det ju för att jag tagit progestron och lurat kroppen därav att mens uteblivit trots mensvärk...men du tog ju inte prog...*funderar*

Idun: Tack för ditt svar. Ja det där att hitta någon som man känner tillit till är ju steg ett inte det lättaste. Sen känner jag mig ju desperat så jag kan tänka mig att prova allt som finns bara det finns en mini chans att det förbättrar mina chanser till ett plus...

• HoppetKärleken

Finesssan: Spännande med BVC besök, hoppas lilla Vida gått upp och allt ser fin fint ut

Idun jag bor tyvärr inte i stockholm har 50 mil dit, synd. Om chefen bara visste vilket bra forum du håller till vid på arbetstid så är jag övertygad om att hon/han har överssende *ler*

babblar på: mina cykler och menser undertiden jag åt T var också jätte konstiga dessutom hade jag mellanblödning vid varje T cykel vilket jag bara haft en gång i hela mitt liv innan.

• HoppetKärleken

Idun: Nä det blir nog inte stockholm för min del som det ser ut i dax läget i alla fall skulle i sådan fall vara för att få det lite smidigare med dr besök, provtagning och IVF klinik besöken. Har facktiskt bott i stockholm två när jag läste i stockholm en tid jag absolut inte vill ha ogjort en grymt härlig stad.

Bp: Jag äter inte magmedecin tycker dock att mensen har varit mycket märklig sedan jag gjorde hsg röntgen och började med T...tror inte ens jag har ägglossning. Och mina mf kan jag inte skylla på heller då det är ett år och fem månader sedan mitt sista

DND förstår din oro inför kromsomtest svaret, var också nervös. Hoppas det går bra.
    Jag tvivlar också väldigt ofta på att jag någonsin kommer att få kalla mig småbarnsföräldrer...

• HoppetKärleken

DND tänker på dig massor och känner så grymt väl igen mig i det du skriver man vill liksom inte bli den man blivit av alla dessa år av misströstan, men som de andra skriver känn inte absolut inte att du måste kommentera alla inlägg även om du vill, har själv varit där som sagt och är där titt som tätt fortfarande, dagarna går upp och ner, hoppas du mår lite bättre i morgon. Många kramisar till dig från mig!

• HoppetKärleken

Cia välkomen hem från semestern

a80 härligt med lite balansövningar såhär på fredagskvällen, visst är det en underbar kväll ute, sambon och jag tog just kvälls prommisen med vovven, gud så härligt det var

• HoppetKärleken

LillaD: Tackar som frågar försöker se fram imot semester och sommaren och allt den har att erbjuda även om det i mellanåt är mycket svårt att lura hjärnan ( som bara tänker bäbis, bäbismage, barnvagnar, barnkalas, villa och inreda barnrummet m.m) men jag gör ett tappert försök i alla fall. Hur är det själv gumman? Känner att jag har extremt dåligt minne (skyller på åskvärmen ) men du har väl passerat ÄL och inväntar plusset om jag inte är helt fel ute

DND hoppas så att du mår lite bättre idag, snart vänder det igen gumman!

Snozie hur är det med dig???? Vi tänker på dig tjejjen!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7