• fruZ

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Hurraaaaaa hella!!!!!

• fruZ

Ååh Lilleskuttan, hoppas så att det bara är en skrämselblödning och att allt är bra därinne!

• fruZ

Ååh Lilleskuttan, hoppas så att det bara är en skrämselblödning och att allt är bra därinne!

• fruZ

Nämen Snozie, vad hemlig du är! Imponerade att kunna hålla sig så länge. Grattis gumman! Du har mina tummar och tår.

Finessan; jag lovar att koksalt i livmodern kan göra ont, den spänns ju ut. Kändes på mig som riktigt kraftig mensvärk, AJ!

Nu ska jag bara jobba en dag till innan semestern. Känns fantastiskt för jag har varit så trött sista dagarna. Som om min kropp redan tagit ledigt...

Jag har ingen aning om när min BIM är så jag får väl slumptesta om inte mensen dykt upp om nån vecka. Kämpar för att inte analysera symtom. Man blir ju så lätt skengravid. Tror att det kommer gå bättre när jag får vara ledig och bara mysa runt och ha det bra!
    Nu ska jag sätta igång och packa!

• fruZ

Ojdå, var det inte du Finesssan som sa att "lite koksalt i livmodern kan väl inte göra så ont"
    ...jag är nog inte heller riktigt med ... toktrött, gonatt!

• fruZ

Vad jobbigt lilleskuttan!

Enligt boken så ska tempen stiga ca 0,5 grader dagen efter ÄL.

Nu har jag SEMESTER(förlåt ni som inte har det!) och det känns så underbart. Det senaste året har varit mitt livs jobbigaste och jag känner mig verkligen värd att bara njuta och unna mig vad som helst de närmaste fyra veckorna.

Kram och gonatt!

• fruZ

Hej!
    Svårt att hinna läsa ikapp! Men jag njuter iaf av semester, var på bröllop igår och drack lite för mycket vin... börk!

Snart är det kanske två veckor sedan ÄL(jag har dålig koll den här månaden) och jag känner mig absolut total ogravid. Så jag får väl hoppas på mensen på måndag istället.

Ska ut på landet utan nät några dagar men jag tänker på er alla och håller mina tummar för er som väntar ÄL/plus/spyor/VUL!
    Kramar!

• fruZ

Hej vänner!
    Hemma igen efter några dagar på landet och här är det minst sagt spännande. Vi vet ju inte när BIM är, kan vara i måndags, idag eller om några dagar. Men eftersom jag inte hade blött nåt så testade vi imorse. Jag har inte alls haft så mycket känningar så jag väntade mig inget, men på två stickor såg vi supersvaga streck(knappt synliga). Jag vågar inte lita på det utan ska testa igen imorgon. Och dessutom har jag blött lite idag, först röd flytning, sen brunt. Så jag vet inte alls vad jag ska tro!
    Planen är att testa igen imorgon och se om det är starkare. Eller om mensen trots allt kommer...

Jag som trodde jag skulle komma hem med ett fint plus eller en pissig mens, nu sitter jag på pottkanten med varken eller!

• fruZ

Haha, jag tycker hotet om att man kan ramla ner i pottan ofta är väl så svårt som att verkligen ramla... Tack för era tummar iaf!

Jag blödde lite till igår kväll, rött och tänkte "jaha, nu kommer mensen" men nu på morgonen är det bruna flytningar.

Och strecket? Ja, jo lite starkare var det nog. Så att jag och sambon var överens om att det ändå är ett streck. Alltså borde jag sätta mig och ringa KK för att försöka få en tid idag eller imorrn, för sen åker vi ju bort i en vecka... Men jag har ingen lust alls, är jätteförkyld och vill helst bara dra täcket över huvudet och gömma mig.
    Jag tror inte på det här, det känns inte på riktigt och jag har INGET ont i bröstvårtorna (det är mitt säkraste grav-tecken) utan bara lite öm i resten av tuttarna då och då (med betoning på lite och då och då).

Grattis på mamma-1-månadsdagen Finesssan!

• fruZ

Ääääääh, nu blöder jag igen! Det blir bara pannkaka av det här. Snart ringer de från KK, vad ska jag säga då? "Jag har testat positivt, men det verkar blöda ut nu"

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7