Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Dags att sova! Gonatt raring!
Dags att sova! Gonatt raring!
Lilleskuttan: Härligt att det såg bra ut idag på VUL . Dumma blödning, den ska ge med sig nu! Har du det fixat så att du verkligen kan ta det lugnt nu framöver, sjukskriven eller semester eller??
LillaD: Ditt lilla blindstyre! Du är rolig du! Det är ju sånt där man kommer på i efterhand att man skulle sagt och du lyckas . Latte-tjejen hade ju tydligen ingen bra dag men helt oacceptabelt beteende ändå tycker jag.
Tråkigt att du var så nere dock . Pergo kan vara ganska elakt mot psyket har jag förstått. Hoppas det lättar snart gumman.
Mamarazzi: Skit att det kliar down there. Ang slemklumpen. Det kan inte vara ÄL-sekret? Tänker om du nu ska ha ÄL snart. I alla fall mitt ÄL-sekret kan vara lite som du beskriver det, fast jag tycker inte det är så äckligt .
Lycka: Kul att höra från dig, har tänkt på dig och undrat hur läget är. Förstår att det blev tungt efter att IVF inte tog sig. *Kramar om*.
Magis: Läste lite i din blogg, wow vilken bra!! Har inte alls funderat över surrugat-frågan innan måste jag erkänna. Utan att ha satt mig in i ämnet alls, är min amatöråsikt - ja visst, under reglerade former borde det väl vara ett mycket bra alternativ.
Cia: Ingen plånbok i sikte? Hur är läget med magen? Lugn, livlig, tungt??
Babblar: Nyfiken och har dålig koll, du har säkert nämnt det nys men jag har missat det, vilken dag i cykeln är du på nu med ditt testande?
*Vink till Bling och Franka oxå*
LillaD: Skönt att det är bättre! (Såg ditt inlägg nu när jag redan skickat mitt.)
Cia: FAttar! . inte länge kvar ialla fall som sagt, Så spännande!
Ganska bra för egen del, händer inte så mycket mer än provsvarsväntande och det är skönt att inte kunna göra så mycket, blir lite andhämtning!
Tråkigt nog berättade en kompis idag att hon fått bröstcancer . Det gör att man får lite perspektiv på livet, när man tycker att man har det skit själv.
God natt go vänner! :-P
Va!! Var tänkt som en !
Härligt mamarazzi och Babblar med ÄL! Vad skönt att den kom till slut Babblar. Det blev ett bra tag att testa, dag 20! Bra att du fortsatte!
mamarazzi: Ajdå, svampinfektion . Håller med dig, det går ju forhoppningsvis relativt lätt att åtgärda även om det är obehagligt.
Spirit: Har du testat än . Håller alla tummarna för ett plus! Själv har aldrig testat före BIM men kör på om du känner för det.
Lilleskuttan: Har tyvärr ingen aning om vad som är bäst att göra ang progesteronet. Jobbigt att inte kunna fråga dr B. Hoppas någon i tråden kan komma med ett bra råd!
Tack alla för tankar och uppmuntran till min cancersjuka kompis. Skickar den positiva energin vidare till henne. Hon ska opereras idag. Nojjar om att det är värre att få bröstcancer när man är 32 år som hon än när man är äldre men det kanske inte är så? Får hoppas på det bästa, det är ju trots allt många som det går bra för. Blings man t ex .
Undrar hur det är med flera: Finnesssan och Vidas mage, Idun- plus eller mens? Poppy ÄL eller mens?
Ego: Ska ta tillvara på det förhoppningsvis fina vädret i helgen och åker iväg några dagar med båten imorrn. En strulfaktor är att mensen kan komma och typ idag eller imorrn och jag ska ta LH/FSH prover cykeldag tre, och det blir typ lör eller sön, men det kan väl inte vara hela världen tänker jag om jag tar dom på måndag i så fall?
mamarazzi: Jag har hört eller läst nånstans att även själva cancern är "piggare" när man är yngre och att om den är en mkt aggressiv variant kan det vara tufft, när man är äldre så "växer" cancern långsammare men den är mer kronisk i sin karaktär. MEN jag kan absolut ha fel och säkert massor av faktorer som påverkar, tycker din idé är mkt bättre, vi kör på den.
Hello Cia!
Något nytt om plånboken? Hur är det tro, får man besked från banken om någon har försökt ta ut pengar på ens kort??
tänker om banken kan se om det gjorts försök att använda kortet typ via nätköp, krogen mm, även om kortet är spärrat. Då skulle man veta att någon tagit kortet och/eller hela plånboken och att den inte "bara" ligger borttappad nånstans.
Oavsett - skittråkigt, jag tycker man tappar bort lite av sig själv när man tappar plånboken. Bläks!
Nu ska det handlas och packas lite innan minisemestern!
Hejhopp! Kram