Ang. Vidas mage så kör vi med droppar och jag försöker tänka på vad jag äter. Nu är jag ingen expert, men jag tror inte att det har att göra med vad jag äter eftersom magen oftast börjar krångla på fm, innan jag hunnit äta frukost eller annat. Tycker att det borde komma efter mat i så fall. Låter inte det vettigt? Nätterna är dessutom lugna. Hoppas att det är att magen inte är riktigt utvecklad än och att det inte är kolikskit på g.
Idag har vi haft värsta dagen hittills. Nu ligger hon och sussar, men har gråtit och skrikit massor. Det är sååå jobbigt att inte veta vad sjutton man ska göra mer än att trösta.
EMND skrev 2008-07-29 13:58:28 följande:
Hej Nenne!Vi pratade med dr Christiansen just och försökte få en tid hos honom. Han var jättetrevlig men för att komma till så lite som informationsmöte så krävs det i princip en remiss (förstod vi det som). Men du har inte heller remiss till honom eller? Tja jag har redan försökt få remiss från en privat gyn och från distriktsläkare men blev avvisad. Ugh.
Varför är inte gyn och läkare villiga att skriva remiss till Dr C? Det ska väl inte vara ngt problem tycker man?
mammawannabe skrev 2008-07-29 13:44:14 följande:
Krusbär - Tack för länken till akupunkturtråden.LillaD - Egentligen inte så länge över tiden, idag cykeldag 30 men min cykel är normalt 26 så i min värld är är det länge. Sen har jag haft spottings sen dag 23 och det har jag inte normalt, så sen de började har jag trott att det varit på gång, men nu har jag lagt ner den tanken. Nåt strul är det, min kropp är inte i balans.Tack alla för svar ang tiden kromosomanalys-resultat. Shit, då kommer vi inte få svar på det imorrn då troligen. Vi har en "dubbeltid", dvs 2X20 min hos läkaren imorrn. Både mannen och jag ska dit. Hur skulle ni ha gjort? Behållt tiden och gått dit? Jag har tagit ca 10 andra tester mest immunförsvar och koagulation som vi troligen har fått svar på men allt har kanske inte kommit. Skulle nu ändrat tiden?
Gå dit, det tycker jag. För mig tog det bara tre veckor att få svar på kromosomproverna.
Undrar om både Sandra och Magis har fått nu? Sandra har det med all säkerhet eftersom vattnet gick. Hurra!
Har nya bilder på skruttungen i galleriet.