• HoppetKärleken

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Lycka77 beklagar ert minus tänker på er och vet allt för väl hur det känns. Hann du börja blöda innan testdagen eller?

Välkomna alla nya!

hella73 då får vi hoppas på ett plus imorgon

lillaD ja med mig är det bra börjat min semester idag och det känns jätte skönt även om jag mest längtar till okt-nov när vi förhoppningsvis får göra nästa IVF. Har bestämt mig för att ta tag i mitt liv efter sommaren, måste göra nått åt mitt "psyke" och försöka hitta tillbaka till den tjej jag en gång var, det går nog inte fullt ut det är jag medveten om men det är dax att börja jobba i rätt riktning i alla fall. Har tyckt livet varit rätt meningslöst allt för länge svårt att finna glädje i nuet. Oj va djupt det blev nu, där fick du för att du frågade hur det var med mig Kram på dig lillaD hoppas det är ännu bättre idag med dig gumman!

• HoppetKärleken

Bling jag hoppas så att det gått bra för er idag och kan släppa lite av den biten även som du säger att det är extra kontroller i 10 år. Hoppas så för er.

Cia hur gick det idag hade knytet vänt sig håller tummarna för det

Hella nu är vi många som är nyfikna hur gick testet?

Poppy Lee det där lät riktigt läskigt förstår att du var skakis efter det, hur gick det annars slog du dig när du kastade dig av cykeln?

• HoppetKärleken

Bling vilka super nyheter så glad för er skull!!!

Hella ännu fler super nyheter va är det som händer, Grattis! Nu håller vi tummarna förstår att du vill ha en vul tid på gotland!

Cia lycka till imorgon!

Poppe Lee jag mår bra, för imorgon kl 08.00 tar vi bilen och kör ut i Europa, inget bokat så vi får se vart vi hamnar och hur länge vi blir borta

Odd lycka till med vulet det ser nog kanon ut ska du se.

Franka välkommen hem från din härliga semester.

Nu ska jag hoppa i säng så det blir en ny dag, för jag är redo för äventyr!!!! Jippie semester

• HoppetKärleken

Hej allesammans nu är jag tillbaka från en underbar tripp i europa har NÄSTAN helt lyckats koppla bort alla bäbis tankar under resan. Det var otroligt få gravidmagar och barnvagnar där vi var, så skönt.

GRATTIS Snozie till plusset och det lilla pyret i magen

Lycka till alla ni som är på väg att föda och få era guldklimapar inom jätte snar framtid

Ego har dock ett riktigt oros moln som funnits med under resan också, och det är utebliven mens (utan pluss)! Läser om alla er andra som har konstiga cyklar och känner en viss lättnad att jag inte är ensam att oroa mig över detta, hoppas ni förstår vad jag menar. Innan har jag bara haft utebliven ägglossning men alltid mens som så när som på en klocka, men nu har även den försvunnit hade mini lite brunt på pappret ett par dagar under resan men det var så försvinnande lite att det abdsolut inte kan räknas som mens, dessutom inte blod. Fasiken va detta ska vara svårt, känner mig ännu okvinnligare i och med detta om man nu kan göra det

Kram på er allesammans!

• HoppetKärleken

Hej LillaD så roligt att se dig igen (tror alla har saknat dig gumman) hur känns det att börja jobba igen då? Själv har jag nästan två veckor kvar och jag kan säga det behövs för min del, känner att själen mått bra av lite semester.

Idun känner att jag bara måste kommentera "tankens kraft" då jag också funderat massor på detta. Har tänkt i banorna att "alla" som säger till mig att sluta tänka på det kanske har rätt... jag kanske tänker på det och fokuserar alldeles för mycket, men hur i jädrans namn ska man lyckas sluta tänka på det det är ju det som är det omöjliga. Så va jag vill säga är att jag håller med alla tidigare talare att man kan inte med tankens kraft eller inköp av hund eller hus göra så att man blir gravid. Sen får jag väl hålla med Finesssan också att det är super viktigt att kropp och själ är i harmoni för att det ska lyckas lättare, men det föds ju barn i krig och elände också och deras själ och kropp är nog inte i balans så kanske det inte spelar så stor roll det heller Oj va långt det blev!!!!

Kram till er alla!

• HoppetKärleken

Poppy Lee: Ja det där med strulande menscykler är ett skit rent ut sagt. Jag ska ta tag i idag tänkte jag och ringa mitt gyn är rädd för att dem bara slår bort det i och med att det är första månaden som den strular. Känns bara så olustigt att inte få mens och tankarna börjar ju genast vandra iväg med en...kanske kommit in i klimateriet??? kanske är något farligt??? en cysta??? jag tusen tankar som sagt. Känner att jag inte hängt med riktigt va är det du ska göra på gyn om två veckor?

Kram

• HoppetKärleken

Grrrrr skrev ett långt inlägg och allt försvann

Hur som helst

Ett super mega stort GRATTIS till er lilla Tös

och ett lika mega stort GRATTIS till er lilla dotter Sandra, vilket grymt fint namn

Snozie va skönt att illamåendet är tillbaka

Ego: fick tid på gyn nästa tisdag ringde i onsdags eftersom min mens fortfarande lyser med sin frånvaro, hade den sist den 12 juni efter en misslyckad IVF. Troligen en cysta som spökar eller jag hoppas i alla fall det, så det inte är något allvarligare
    längtar till tisdag.

• HoppetKärleken

Grattis till lyckat vul Lillskuttan det är en så fantastisk upplevelse att få se det lilla livet på skärmen och tanken på att det facktiskt bor i din lilla mage

• HoppetKärleken

Japp lillaD hela nio dagar till så du har redan börjat jobba? Det var inte länge du hade semester? På tisdag ska jag till gyn och kolla upp min uteblivna mens, känns lite oroligt, är jätte rädd för att jag hamnat i klimateriet även om det inte är något som gyn ser på en undersökning....men kanske det är en cysta och att slemhinnan inte vill släppa som det var för någon annan här i tråden och då kan jag ju i alla fall få hjälp...
    Hur är det med dig då tjejen?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7