• Cia o krabaten

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

poppy:gah!
    jag hade också en dust med dem förra veckan. ringde pga smärtan i livmodern som snarare kade än minskade och blev helt avfärdad.
    undrar om de får provision på antal samtal som nekas kontrol!

• Cia o krabaten

Poppy: Bra! You go girl!

Tänkte också på det där du funderade kring.
    Har en syster som haft problem med ekonomin, bla pga en sol-och-vårande kille
    Så hon har diverse skulder hos inkasso och KF mm mm.
    Förra året gick jag och mamma in och styrde upp det hela.
    Vi fick jbba oss BLÅ för att få ngn rätsida på det hela och fortfarande dyker det upp saker som släpar efter osv osv.
    Var bla en dust med ett företag som inte kunde specificera vad skulden var och vad som var ränta och hur och vad vi skulle betala osv osv.
    När vi, utbildade och kompetenta och med svenska som modersmål, har uppenbart svårt att få rätsida på allt, hur ska så de som har det svårt med sånt ha det?
    Det är ju ofta personer med ngn diagnos eller nåt läste jag som hamnat hos KF.
    *Suck*

• Cia o krabaten

Finesssan: När man läste Magis blogg om adoption så kändes det ju inte som om åldern var största tröskeln direkt...
    usch vilka krav det var!

• Cia o krabaten

Poppy: På Carolina skriver de ju ut Prog + 1T/dag.
    Jag tror inte dte hade ngn effekt på mig och kasnke inte på dig heller, det är ju slut efter 12v och dina har ju varit senare...
    Jag tog dem iaf, de kostar en hel del, men går ju på högkostnads skyddet.
    Biverkningar: Mera graviditetssymptom! Dvs illamående mm
    För att inte tala om kladdet
    Det rinner ju ut en del, man ska ta det morgon och kväll och gärna ligga ner en kvart eller så, vilket var ursvårt när man ska hinna få iväg E till dagis innan jobbet

• Cia o krabaten

Här finns några bilder på Engla och ALVIN!
    Det lutar åt att det blir Alvin, ska träna på att använda det lite får vi se

• Cia o krabaten

lycka gissa om hon vuxit 1dm sen hon blev storasyrra

• Cia o krabaten

ang plus så plussar jag alltid svagt

nä, starkt med E, i v 8+0! tänk att jag hade tålamod att vänta!

• Cia o krabaten

Tack tjejer för fina kommentarer om mina barn. Ja, jag ÄR otroligt stolt!
    Vill inte trycke ner det i halsen på nån bara.

LillaD: Ang adoptera först eller sist tror jag att det, precis som ålderskillnad mellan sýskon, så beror det massor på barnen, föräldrarna och omständigheterna.
    Man kan nog göra det både bra och dåligt med alla olika kombinationer!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7