Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Bling1975 skrev 2008-09-04 18:20:53 följande:
[/citat]
Nej det var precis det jag försökte berätta för honom, men det gick inte in.
Vad skönt att kurvan såg bra ut. Jippie!!!
Bling1975 skrev 2008-09-04 18:20:53 följande:
Oj Bling, det jag skrev till dig hamnade visst i citatet... sorry...
MW, så du ska börja köra på nu med en gång? Inte vänta till cystan är borta? Levaxin, är det för sköldkörteln? Så bra förresten att du hade ett bra samtal med DrB! Nej jag tog faktiskt inte alls illa vid mig, märkligt nog. Kände mest att jag fick vatten på min kvarn kring hur en del läkare är, "my way or the high way"-attityden.
Lycka, nej han sa det inte uttryckligen men det låg i luften så att säga. Men känslan var ju minst sagt ömsesidig.
MW, ja det var det jag menade. Det var för att du skrev att du var ordinerad 2T FRÅN NU, därför trodde jag att DrB sagt att nu var det bara att tuta och köra, men jag tyckte att det verkade lite konstigt med tanke på cystan. Men va skönt att det iaf inte är så lång tid kvar till att ni kan börja försöka igen! Och du, man kan hänga här även om man plussar.
MW, jag började ta T den här gången först från några dagar innan ÄL. Eftersom jag fick lite ont i magen från och till av T i början (har inte ont längre) så ville jag inte ta för många veckor innan plus/mens.
BP, vem vänstrar du med? Nyfiken!
MW, klart det ska plussas!
BP, Ah boråsaren! Ska du få tid för utredning där? Spännande! Du måste berätta mer så fort du får tag i honom! Jag tar faktiskt ff två T. Jag har inte sagt ngt till DrB, men jag tänker som så att kunde Cia ta två fram till v.14 så kan jag det med.
MW, jag började nog ta från dag 12 tror jag den här gången.
Åh lillaD vännen, klart du kommer plussa! Går det inte den här gången så går det nästa gång eller gången efter det. För mig tog det sju försök innan det tog sig första gången, därefter tre försök, och den här gången 4 försök. Och det kan ju ta mkt längre tid än så mellan gångerna utan att det är något konstigt med det. Men jag förstår vännen, det är såååå drygt att bara vänta och vänta....
Bling, massa massa varma kramar!
annapanna, usch vad mycket hemskt du varit igenom, jag förstår verkligen att du är orolig, men det är nog som de andra säger ingen fara! Hoppas att du snabbt får tag i läkaren imorgon!
LillaD, inte ska du vara rädd för osten! Dessutom finns det knappt några opastöriserade ostar i Sverige, det är väldigt sällsynt. Jag försökte leta i en välsorterad affär en gång efter det, men de hade inga - sa att det var ganska ovanligt. Har du haft en bra helg söt?
Poppy, hur mår du? FF inga symptom? Själv försöker jag förtränga dem så gott det går, fram till jag ser ett hjärta tror jag inte riktigt på att det här kommer att gå vägen.
Cia, hur mår lilla A och lilla E? Tänk att du är tvåbarnsmamma! Det är så stort!
Lycka, hur går det med sprayandet?
BP, har du fått tag i boråsaren ännu?
HK, hur mår du vännen?
DND, har du fått en ny tid hos DrB?
Kramar till er andra!
Bling1975 skrev 2008-09-08 00:27:24 följande: