• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

nu ska jag läsa lite, ngn måtta får det vara på surfandet! kram och god natt darlings!

• StoraD

god morgon!

tack för snälla ord och så om min lilla apa, jag älskar den så!

lilleskuttan - hoppas det gick bra igår!

magis - jag tänker ofta på dig, fast jag inte känner dig, hör nu av dig så fort du kan och orkar!

• StoraD

ja, jag har läst om ekolådan! det är ju jättebra vännen! när ska du på akupunktur nästa gång? brukar hon känna på pulsen + kolla tungan? har hon sett några förändringar?

*knaprar fertilitetshöjande mandlar as we speak*

• StoraD

tack för snälla ord om min söta Monchhichi!

• StoraD

men ååh så söt den katten var! "Många tror kanske att katter klarar sig själva och överlever på egen hand om man tröttnat och överger dem. I själva verket fryser de ihjäl om de inte har ett varmt och tryggt hem att gå till." NÄÄ så hemskt!! folk är så grymma

• StoraD

Nu står det "förälder" som status på Magis sida! hennes dotter har kommit! hurra!!

• StoraD

är det bara jag som missat Magis tös? är jag helt förvirrad??! måste gå tillbaka och kolla i tråden...

• StoraD

HURRAAAAAA!! mamma magis!! grattis till lilla Naemi! hurra så glad jag är för er skull!

• StoraD

grattis till det lyckade vulet lilleskuttan!

finessan, hur går det med VIdas mage? och hur har det gått med lägenheten? ska ni flytta?

NEJ BP, så tråkigt gumman... jäkla skit-mens!! och två dagar "tidigt" sa du? menar du att det var 12 dagars lutealfas då? Det är inga konstigheter med det alls. Klart du inte ger upp, inte jag heller! vi ska kämpa och få våra plus och sen våra bebisar! men det är sååå ledsamt när mensen kommer, jag vet fan.

poppy: tack för att du frågar vännen (du med BP!), jag är bara på ÄL +6, så det är en 5-6 dagar till BIM, har ömma boobs som vanligt, inget annat, jag har inte mkt hopp denna månad eftersom vi var hos mina föräldrar och bara fick till ett försök, och det var typ 24 timmar efter ÄL-stegringen...nåväl. Jobbet är ok, men det är inte så roligt att jobba ständigt. sitter på jobbet nu. Hur går det för dig?

• StoraD

Cia o krabaten skrev 2008-08-02 10:42:12 följande:

BP och LillaD: Usch vad det går fort mellan era Bim!var ju bara nyss jag beklagade mensen och nu är det dags igen!Var tar tiden vägen och ffa NÄR ska ni få plussa tro?
    det undrar jag också Cia, nu är det 10 månader sedan mf:et buhu buhu
Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7