Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
ååh med då ska jag hålla tummarna för dig och provsvaren mw! hur är det, försöker ni nu under tiden?
ååh med då ska jag hålla tummarna för dig och provsvaren mw! hur är det, försöker ni nu under tiden?
just det, det är jobbsökardags för dig! spännande!
storaH kommer inte hem förrän på söndag kväll, sent. känns som en evighet tills dess... detta med ensamhet är inte min melodi känner jag! och mitt under pergokur och allt!
ursäkta att jag försvann, skulle lämna tour-rapport till maken på telefon... ja den där jäkla Ricco, vilken besvikelse! men så jämnt det är i topp 5! vad som helst kan hända!
jo, maken kommer hem till ÄL! jag hade ALDRIG låtit honom åka iväg under äl, HELL NO säger jag bara! men du, så skönt med paus i försökandet. Vi väntade ju rätt länge (på läkarens inråden) och i början var det tradigt, men se kändes det faktiskt bara skönt!
grattis till semester a80!
tack söta du! ja, det blir mest jobb för hela slanten är jag rädd... men det är ingen fara!
god natt söta du!
oj Idun, till 3 på morgonen! men du, det var väl ett mkt bra svar, nu håller vi tummarna för att du är gravid tycker jag!
jepp Cia, skönt att jag har er! hur är det med DIG fröken-frågar-alltid-om-andra-men-säger-inget-om-sig-själv!
Håller tummar för att det inte krockar Franka! men dessutom kan ju simmare leva upp till 4-5 dagar så att man skulle vara bortrest alla 5 dagar känns inte troligt. H bestämde ju resan så sent, och eftersom jag tar pergo så kunde jag räkna ut att jag var o-fertil!
god natt söta mw! + ni andra också såklart!
nämen söta BP så tråkigt. Det där påminner om min förra cykel tyvärr, jag var hos gyn och hon såg äggblåsor och sa att ÄL var snart... men dagarna gick och ingen ÄL och ett progesteronprov visade att jag inte hade ÄL den månaden, trots det gyn sagt...
Jag fick också skumma mellanblödningar. Mellanblödningar är i sig inte farliga och det är inte ovanligt att man får det i samband med ÄL har jag förstått. Min var inte så mkt en mellanblödning som en "riktig" blödning med mensvärk och allt. *suck*
MEN jag tar inte Trombyl så antingen var det akupunktörens fel eller så var det bara kroppen som sa ifrån av egen apparat. Sen fick jag pergo cykeln efter och ÄL som vanligt.
Antingen är det en ofarlig mellanblödning och du har ÄL snart, eller så har du inte ÄL - och om så är fallet så kan det lätt åtgärdas så det är inga konstigheter! Oroa dig inte - vad det än är så går det att lösa!! Sen kan ju testen visa fel såklart, har du haft andra känningar som indikerar att äl skulle ha inträffat?
KRAM KRAM KRAM KRAM
hej mw! jag skrev precis i din gb, vilket sammanträffande! joo jag mår bra, min H kommer imorgon kl 22, jag längtar såå efter honom. Idag kissade katten på en stol, en del av mig dog inombords, sen bara tittade hon på mig. kattfan. och då var jag ändå helt gullig och lekte med henne klappade henne jättelänge innan ikväll!
hur mår du?
Cia: så tradigt med plånboken! typiskt!
mamarazzi: klart du ska söka jobbet, man kan inte självcensurera sig själv sådär: "tänk om en ev framtida arbetsgivare ev. blir sur om du blir gravid..". nä, så kan man inte tänka!
Hur är det med Bling? och med maken?
a80: håller tummarna för ett plus då!
Idun, hur har det gått för dig vännen?
tack snälla för alla snälla ord, kram
det känns som att jag och katten håller på att glida isär
god natt söta du!! nu ska jag lyssna på låten!