Franka, thihi Finnjobba - jättekul! Jo, jag har varit ute på landet hela helgen, så jag har precis kommit hem och hunnit läsa igenom hela tråden! Ni har varit flitiga den här helgen tjejer! Tyvärr kan jag inte alls slappna av. Den gamla fina dagslängan "Du väntar barn inte missfall" lyckas jag inte pränta in i huvet. Det blir inte bättre av att min mage ff är helt kass, så jag blir hela tiden osäker på vilken typ av magont det är jag har. Som tur är ska jag till min terapeut imorgon bitti så det känns väldigt skönt. Dessutom ringde I från Lucina idag och bokade om min tid, så jag ska dit redan på tisdag kl.15. Väldigt skönt det också! Hur är det själv? Läste om tandläkaren. Jättejobbigt sånt där. Jag har dock resonerat som så att fram till plus är jag inte gravid så då får jag leva hur j-ligt jag vill, dricka massa kaffe, alkohol etc.
Poppy, GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Tänk vad du och jag har gått hand i hand de här senaste månaderna! Helt otroligt, och nu med BIM-listan också! Sicken j-kla turlista! Åh vad glad jag är för din skull!
a80: J-la blod! Vad skönt att det lugnat sig igen.
Lycka, vad skönt att du kunde prata med din gravida kollega om hur du kände det. Jag tycker alltid att det är så mkt skönare när man kan prata öppet om sin situation. Men det gäller förstås att det är med människor som man har förtroende för. Och vad härligt att ni drar igång med ett FET igen snart! Jag förstår om du inte vågar hoppas för mkt, jag är likadan just nu, men jag ska hoppas åt dig och knyta mina tummar så knogarna vitnar!!!!
LillaD: Har du haft en skön jobbfri söndag?
MWB: Klart intervjun kommer gå bra! You go grrrrl!!!!
Kram kram kram till er alla!