Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
babblar på skrev 2008-09-04 11:47:03 följande:
babblar på skrev 2008-09-04 11:47:03 följande:
ja efter mitt gnällade idag så var jag ju tvungen att göra nått när jag kom hem så jag tog mig 20 min springtur hoppas det förbränner lite.... känner mig duktig i allafall :)
Finesssan : å en hel timme promenad skönt :)
mammawanabe: tack nu har jag även lurat med maken i mitt nya tränings program :D
hej på er alla hoppas ni haft trevliga helger !! sitter på jobbet som alltid och idag är det fan värren förra veckan... så om någon har nått intressant eller kul att berätta så dela med er :D då jag själv allavrligt funderar om jag ska låta en bil backa över min fot på ica maxi parkeringen när jag ska dit och köpa lunch om jag nu får åka iväg och göra det.... ;(
babblar på : ja det hoppas jag också hittade inget offer som ville köra över min fot
hmm tjejer berhöver lite uppmuntran.....
Vi funderar på att ta en paus då jag känner att jag inte mår så bra av medicinen... Vill gärna gå ner allt jag lagt på mig och känna mig fräsch dock är jag lite orolig att jag kanske inte alls vill gå igenom detta igen..... Vi har bestämt sedan tidigare en tidsram då risken för skador på fostret ökar för varje år äldre jag blir... Nu känns det som alla bara säger att vi ska ta en paus och inte tänka på det för det kommer ... vet inte om jag är redo för en paus nu... Har bim imorgon eller på måndag och jag har haft illamående på kvällar och ilningar molnvärk i magen och mina bröst är två storlekar större och dom ömmar nått så fruktansvärt självklart testade jag minus idag så det innebär att jag måste vara sååååååååååååå skengravid.... så just nu känner jag mig väldigt nere... så om nån har några uppmuntrande ord så är dom välkommna...
tack alla :) får se hur det blir ja enligt min diabetesläkare så tycker dom att skaffa barn efter 30 så ska man vara medvetom att risken ryggmärgsbråck ökar även om man ligger bra i blodsockretsockret...är judock bara 27 så nått år till har man ju...
Cia o krabaten skrev 2008-09-13 10:20:39 följande:
Idun 78 skrev 2008-09-13 15:05:21 följande:
precis !!
Är hemma på dag 3 med förkyld och febrig dotter och då brukar man dagen innan jobb medela om man kommer eller ej innan kl 19 nu har brukaren/chefen ändrat det till kl 15 alltså jag kan inte kolla med maken om han kan vara hemma eller ej innan som det ser ut nu kommer jag vara hemma resten av veckan med henne... då hon redan har ett litet hjärt problem så vill jag inte ha henne ansträngade sig på dagis när hon inte är hundra.... Min "chef" har då igår hunnit med att skicka 3 mail och att vikarien har hunnit messa. i dag innan kl 9 messar vikarien att hon inte kan jobba på fredag blir en tung dag på jobbet för den som får det psset + att jag fick ett mail inna kl 10 av "chefen" med texten "före 3 som sagt" ska maila starx innan tre att jag kommer vara hemma hela resterade av veckan... detta är det mest idiotiska ställe man kan jobba på men slutar nog vid jul... beroende lite på en av dom andra ordinare som är mammaledig... han bara vägarar ha fler än en vikarie villket ställer till problem och den skiten får vi andra asisstenter ta inte kul sen tror den nya vikarien att hon kan ringa in kvälls asissistenetn då hon inte kan på dagen villket inte går då han jobbar på annat jobb... ja vad ska man säga....
Cia o krabaten skrev 2008-09-17 11:45:48 följande:
Grattis till alla som är lyckliga :)
mwb Italien är så underbat var där på bröllopsresan och Rom älskar det :) mkt att titta på god mat och massa spännande saker att shoppa :)