• Iske

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

snart dags för äl igen kan det bara inte få ta sig snart ska försöka få tag på Lucina idag då jag måste ha nytt T recept :)

• Iske
    Lilleskuttan skrev 2008-08-26 11:32:40 följande:
    iske: håller tummarna att det blir nåt nu för er..
    jag hoppas verkligen min äl är typ helkonstig så jag hoppas på att det blir utslag på stickan..
  • Iske
    EMND skrev 2008-08-26 12:19:17 följande:
    Grattis på en-månads dagen Isken. Förresten i morgon är det 2 år som min man och jag har förlovat oss. Firar man sin förlovningsdag? Vi firar dagen då vi träffades och vår bröllopsdag, men det är lite mysigt att tänka på förlovningen.
    Tack ja kan inte riktigt fatta att det redan gått en månad :) ja klart man kan :)
  • Iske

usch behöver ventilera lite.... har haft äl förra helgen hoppas på att det ska ta sig... mår dock inte så bra av medicinen känns som jag får alla biverkningar man kan få.... vi funderar på att göra ett uppehåll efter jul om det inte tagit sig tills dess...

Har varit hemma från jobbet mån tisdag för att dagis va stängt och igår för jag inte kännt mig helt 100.... hade velat va hemma idag också men vikarien kunde inte jobba så det var bara att gå hit... Kommer hit och ja då har brukaren spytt hela natten han försäkrar mig om att det INTE är magsjuka ja får verkligen hoppas det då diabtesen gör att jag får vara på sjukhuset om jag får det och det har jag en jätte viktig rättegång i umeå i början av nästa vecka som jag bara inte kan vara sjuk i från.... fan jag blir galen om jag blir sjuk.... tack alla för att jag kan klaga av mig lite.... alla som har några goda råd om att undvika att bli sjuk tages gärna emot

• Iske

sant är lite sugen på akupunktur... för andra åkommor också....

• Iske

Cia o krabaten skrev 2008-09-04 10:21:12 följande:

iske: trist att du har det jobbigt. svackorna kommer ju då och då, hur ogärna vi än vill.Förstår att du inte kan missa den rättegången! Dyker han upp tro?vilken med får du biverkningar av? T?
    Han kanske är med över live länk man kan göra så också men vi ska vara där då F är kallad som vittne...

Min mage blire helt cp av dom och jag samlar vätska i benen fattar inte varför...
  • Iske
    mammawannabe skrev 2008-09-04 10:22:05 följande:
    Iske: Oj, det låter verkligen tufft, varför ska allt komma samtidigt? Att undvika magsjuka om det är det det är, verkar ju inte så lätt om det är du som får ta hand om allt kräks. Har du så att du kan tvätta händerna i sån spritlösning som finns att köpa på apoteket? Det skulle kanske kunna minska risken lite tänker jag, men annars vet inte. .Kram!
    jo vi har det på jobbet så jag dränker händerna i det + att jag har det hemma....
  • Iske
    mammawannabe skrev 2008-09-04 10:22:05 följande:
    Iske: Oj, det låter verkligen tufft, varför ska allt komma samtidigt? Att undvika magsjuka om det är det det är, verkar ju inte så lätt om det är du som får ta hand om allt kräks. Har du så att du kan tvätta händerna i sån spritlösning som finns att köpa på apoteket? Det skulle kanske kunna minska risken lite tänker jag, men annars vet inte. .Kram!
    jo vi har det på jobbet så jag dränker händerna i det + att jag har det hemma....
  • Iske
    mammawannabe skrev 2008-09-04 10:36:19 följande:
    Iske: Vi skrev nog lite samtidigt , det jag skrev ang att testa alternativa vägar var med babblar i åtanke. Kanske något för dig oxå alltså? Ja, man kan ju alltid testa tänker jag.
    hahah japp ja verkar som det är många som kör med det finns ett ställe i närheten där vi bor och där gäller högkostnadskyddet får boka en tid där mitt går ut i oktober....
  • Iske
    mammawannabe skrev 2008-09-04 10:53:20 följande:
    Iske: Det låter ju mkt bra att du kan få det på frikortet. Inget att tveka på .Bra att du har sprittvätt, hoppas du i alla fall slipper flunsa nu!
    ja tycker det är toppen att man kan göra så ska ringa dit imorgon eller blir maken som får den äran då man inte får ringa här på jobbet...

mmmm det hoppas jag verkligen
Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7