Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
snart dags för äl igen kan det bara inte få ta sig snart ska försöka få tag på Lucina idag då jag måste ha nytt T recept :)
snart dags för äl igen kan det bara inte få ta sig snart ska försöka få tag på Lucina idag då jag måste ha nytt T recept :)
usch behöver ventilera lite.... har haft äl förra helgen hoppas på att det ska ta sig... mår dock inte så bra av medicinen känns som jag får alla biverkningar man kan få.... vi funderar på att göra ett uppehåll efter jul om det inte tagit sig tills dess...
Har varit hemma från jobbet mån tisdag för att dagis va stängt och igår för jag inte kännt mig helt 100.... hade velat va hemma idag också men vikarien kunde inte jobba så det var bara att gå hit... Kommer hit och ja då har brukaren spytt hela natten han försäkrar mig om att det INTE är magsjuka ja får verkligen hoppas det då diabtesen gör att jag får vara på sjukhuset om jag får det och det har jag en jätte viktig rättegång i umeå i början av nästa vecka som jag bara inte kan vara sjuk i från.... fan jag blir galen om jag blir sjuk.... tack alla för att jag kan klaga av mig lite.... alla som har några goda råd om att undvika att bli sjuk tages gärna emot
sant är lite sugen på akupunktur... för andra åkommor också....
Cia o krabaten skrev 2008-09-04 10:21:12 följande: