• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

det jag gjorde var med ballong, och då fick jag antibiotika som jag skulle ta i 2-3 dagar i samband med undersökningen (med början dagen innan). har du inte fått antibiotika så är det nog inte samma Franka

• StoraD

jag inser att jag inte vet ngnting om ballong och vul! jag vågar inte säga ngt, men visst finns det olika typer av spolning?

mamarazzi: nää jag har vant mig vid mina 1.54, jag tycker det känns som en lagom längd!

BP: jamen då kommer stegringen säkert imorgon eller dagen efter ska du se!

• StoraD

nää Idun, så tråkigt vännen hoppas du får tid hos gyn gumman

• StoraD

jag vet inte vad du använder för stickor BP, men jag har CB och litar på dem! däremot brukar jag köra på lite innan, de små simmarna lever ju trots allt ett par dagar och det är bra att vara förberedd! varannan dag satsar jag på! Sen vet jag att DrB har gett vissa i tråden ett datum som jag antar är precis innan ÄL och då ska man vara avhållsam 5 dagar före det, så den varianten finns också... Det gjorde jag sist, uppehåll fram till stegringen.

Men normalt kör jag varannan dag, ÄL-stickorna är mest för att se ATT jag har ÄL, och så jag kan räkna ut BIM bättre.

• StoraD

men kanske är det bara för tidigt att testa Idun? du kanske har BIM om ett par dagar?

• StoraD

ja, det är ju precis det som är dilemmat BP! jag satt och klurade på det också, antingen tar man uppehåll och myser vid stegring, eller varannan dag - jag vet inte vilket som är "bäst" gumman! men båda sätten KAN man iaf bli gravid på, så mkt vet jag! (av erfarenhet...)

• StoraD

poppy din galning, inte varannan dag hela månaden!! varannan dag från dag 12 till dag 17-18 när jag brukar få ÄL!

är du inte klok!!

• StoraD

skönt, då kan du andas ut poppy! och snart har du gyntid också, bra

• StoraD

Idun gumman, hur har det gått?

franka, skönt att spolningen såg bra ut!

usch lilleskuttan, jag lider verkligen med dig

mizzwiktory, så jobbigt, hoppas det inte är ett X.

kramar på er alla

• StoraD

hej mw! jaa jag läser lite om tour de france och så städer jag. här såg ut som ett bombnedslag... jag har förfallit helt under mina ensamma dagar. det är jättetråkigt att vara ensam, t.o.m katten börjar gå mig på nerverna... hon bara sitter där och är tråkig och tjock.

hur har du det vännen? har du mkt semester kvar?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7