• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Jag minns inte att jag varit sjuk/känt mej sjuk när jag blivit gravid? och förkyld blir jag knappt aldrig. Jag trodde det var mitt bevis på "för bra" immunförsvar

jag kanske itne alls har det felet då? och T funkade ju inte på mej heller
    hmm undra vad jag ska testa härnäst?

• babblar på

Mwb: lycka till med kuren. hoppas cystan försvinner

a80: jobbigt med blod för man blir ju om inte annat nervös. Hoppas det avtar igen

Kajolajo: usch lider med dej angående migrän. Låter jättejobbigt.
    Men skönt att du anar felet som ger mf. Det kanske är lätt fixat i så fall. Hoppas

• babblar på

Lycka: usch jobbigt med mms:et! Men samtidigt vill man nog inte vara den enda de inte skickar till...väl? Och jag vill nog se underverket också iofs även om man gråter lite av det(självplågare)
    Om jag var den som skulle skicka så skulle jag kanske tänka att jag var dum om jag uteslöt en person också. Jag skulle nog känna mej dum hur jag än gjorde

bling : duktigt med vikten!

LillaD: Det känns som om ni kommit långt i adoptionsprocessen?(jag kan inget om det) Kul!
    Jag tycker ni allihopa som skriver uppsatser är duktiga!

Finesssan: Vilken sötis!!!

• babblar på

cia: Jag tycker det verkar skitsvårt att komma på namn Tänk om man använder ett länge och sen kommer på att det itne alls funkar
    Skönt att du fått sova lite inatt

• babblar på

MwB: det är nog med röntgen. Jag har gjort med både vul och röntgen

krusbär: skönt att allt var bra med proverna!

• babblar på

Mwb: nope ingen tid tyvärr. Men det är visst bara T som gäller så jag behöver kanske ingen tid Jag tror inte alls på det längre. Det har ju iaf inte gått åt rätt håll med det. Men jag funderar på om jag ska testa med en istället? 2 kanske var för mycket för lilla mej? Fast å andra sidan kasnke alla människor har lika mycket blod i sej

• babblar på

mwb: japp invänta mensen . Känns som om jag hoppade över denna äl helt i onödan nu Skit

• babblar på

Kajolajo: skit att det nog var mf Hoppas det går smärtfritt och snabbt är avklarat i så fall

DND: vilken otursdag. Tur att imorgon är en annan dag iaf
    Jag känner också att detta inte är den bästa dagen jag haft.

• babblar på

Kajolajo: hoppas du mår bättre snart! Kram

• babblar på

mamarazzi: förstår att du inte vill greja med din kropp förmycket om det inte funkar. Jag känner så med T nu. Varför ska jag ta det när det bara går sämre än innan och dessutom får jag ont i magen av det och måste ta annan medecin mot det...som i sin tur ger andra biverkningar..bläää Okej jag kanske ger T en chans till men då tar jag nog inte två iaf...undra om man vågar man ta en istället? Usch jag vet itne. Tycker att nån annan kan bestämma det

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7