• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

hahaha knäppis

• StoraD

nä, det är inte privat, det är ju på UMAS

• StoraD

haha, vi skriver om varandra, så snabb du är! ja, kanske hamnar du där!

• StoraD

vad har ni i vattnet därute i hjärup!

• StoraD

jag med, nu ska jag jobba mkt flitigt!

• StoraD

55 cm! oj, då har hon snart växt om tant LillaD som bara är 1.54 cm.

• StoraD

va?! är du gravid snozie! men ÅÅÅHHH grattis gumman!!!!

• StoraD

hej krusbär, kul att se dig igen!

a80, nä det är inte alls konstigt att du är trött vännen!

idun, tänker på dig och testandet gumman, håller tummarna!!

kanske ska du kolla mamarazzi? jag tar vanliga "multivitamin kvinna" där är 18 mg järn (129% av RDI), det borde räcka? eller har ni andra fått järnbrist trots dessa tabletter? annars kan du köpa det, eller vanliga järntabletter på apoteket, de är receptfria.

jag orkar inte med enheterna längre, känner mig så ledsen igen, usch. och min käre make är bortrest hela veckan. detta är första gången på 8 år som jag är ensam i lägenheten mer än en natt. jag gillar det inte alls, känner mig helt ensam! *ynk ynk*

kramar på er alla!

• StoraD

oj Idun! vi skrev visst samtidigt! tråkigt med minus - jag håller tummarna för morgondagen raring

• StoraD

mamarazzi! nää gumman jag tog inte alls illa upp! jag skojar ofta med andra (senast igår kallade jag dig knäpp, remember?! )) så bring it on!!

ååh där är du ju mw! hoppas du hade det bra i Norrland! är du hemma nu?

ja du Idun, redo för ett plus blir vi nog aldrig, men som så mkt annat så bara biter vi ihop och klarar det också. håller tummarna för dig nu på morgonkvisten! hoppas hoppas hoppas

hoppas på ÄL-stegring från dig snart BP, eller det kanske fortfarande är tidigt?

Hej DND, jag vet inte vad blödningen kan vara... en ÄL-blödning? brukar du har det ibland?

många kramar på er!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7