Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
jag hoppas på lycka och hella istället då!
jag hoppas på lycka och hella istället då!
jamen det låter ju som att du har det bra sandra! hoppas hon kommer snart!!
alltså så ledsen jag är nu, det trodde jag inte att jag skulle bli, känner mig helt knäckt och tårarna bara rinner... ska det aldrig bli vår tur? nu är det 2 år och i slutet av juni passerades BF datum nr 3. och jag är inte ens gravid igen...
tack snälla bling! så rar du är!
tack snälla ni för stöd och godis och kramar
nää stackare, klart att du får vara med här mizzvictory! och du kommer inte förbli barnlös! här finns gott om exempel på motsatsen i denna tråd!
jag känner igen "rutinkänslan" jag blev ledsnare av mf #1 och #2 än jag blev av det tredje... efter det tredje kände jag mig bara tom.
lycka till med mf-utredningen, vi är många här som gjort den såväl privat som i det offentligas regi, så har du några frågor så bara hojta till!
Hella: hur går det för dig!?! berätta!!! hoppas hoppas
Lycka: hoppas att du har testat plus i helgen gumman!
EGO: alltså sån jobbig mens jag fått sen mf #3. den är helt ljus (ni vet som mf-mensen kan vara, med slemmet, ursäkta äcklig beskrivning) och sen är det som hinnor el ngt också. fyyy hoppas det inte är ngt fel med sån mens
tack söta HK! joo det känns väl lite bättre hur är det med DIG raring? berätta!
näää så tråkigt lycka77 usch... och som om det inte räckte så krånglar brunnhelvetet på det också... tradigt.
men skönt att ni ser framåt, vad händer nu, vet ni det? ni hade väl ägg till frysen också? det har stått mkt positivt om det i tidningen bl.a. www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1444503.svd
många kramar på dig raring
Bling, jag tänker på dig inför morgondagen!
stålande nyheter Hella! då hoppas vi på morgondagen gumman!
välkommen hem Franka, det lät ju som ni haft det bra på resan! även om jag förstår att det inte är mkt som toppar Malmö! trist med minuset vännen... hoppas det ordnar sig med spolningstid - dessutom så är ju oddsen tydligen lite högre efter spolning så nästa månad är ni oslagbara!
bra att du skriver mkt HK! härligt med semestervila innan IVF, sommaren går snabbt och sen lite lite höst och sen är det dax! jag känner igen det här med att 'hitta tillbaka till sig själv'... jag känner likadant, jag saknar den gamla goda glada positiva LillaD... men jag tror att man kan göra mkt, prata prata med nära och kära, och försöka hitta en terapeut kanske, kanske kan de på din IVF-klinik/kk hjälpa dig med det? och så kanske börja med ngt skoj till hösten! kanske en keramikkurs el ngt annat som du tycker är roligt? Sen är det inte konstigt om man är ledsen och tappat mkt av sig själv: det är en sugande jävla skitsituation vi befinner oss i (ursäkta svordomarna! )
hmm poppy, min är så men inte sparsam utan jag blöder mer än vanligt! sparsam mens tyder på utebliven ÄL har jag hört.
poppy, varför skulle inte livmodern klara av att bygga upp slemhinnan längre? det verkar inte rimligt. din ÄL har uteblivit, den kommer komma "tillbaka", antingen av sig själv eller genom pergo. När den är tillbaka så kommer livmodern bygga upp slemhinnan igen! oroa dig inte för det vännen!