-
-
*samvetskval*
NÄÄÄ jag måste jobba nu! jag har inte gjort ngt annat idag än googlat på olika varianter av Dalacin + biverkningar + bakteriell vaginos + tidiga missfall. *suck* -
men poppy, vilken dag i cykeln är du på nu? kanske är det för tidigt?
trevlig resa idun!
hur är det BP?! hur var det, ska du äl-testa denna månad?
skönt att du hittade klänning a80! -
nää bling, vilket tråkigt besked gumman
Rara avis: men det är ju inte klokt!! vänta du på sambon, låter klokt. många många kramar
lucki: näää fy för att vakna så! kram på dig och ta hand om dig ordentligt nu
skönt att det snart är slutjobbat a80!
cia: hur mår du? ngt nytt om hur bebisen ligger?
hella: några känningar vännen?
BP: heja äl-testaren! när ska du börja? -
Cia: hoppas lillen vänder sig snart! känns det jobbigt med vändningsförsöket? berätta hur du tänker (om du orkar alltså) jag vill veta hur du mår söta du!!
Mulan: jag beklagar ditt missfall. Alltså det där med BIM hade jag släppt om jag var du... tänk inte på när den "borde" komma, det blir bara deppigt och efter mf så påverkas kroppen och cykeln blir i obalans. Jag har fått en helt ny cykel efter varje missfall så det kan du nog räkna med. Sen är det inte ovanligt att det dröjer upp till 6-7 veckor innan mensen kommer igång, så det är inga konstigheter! Hoppas den kommer snart så ni kan fortsätta med försökandet. Min cykel har stabiliserats snabbt efter mina första 2 missfall, efter det första som var tidigt som ditt så dröjde mensen 6 veckor men sen var den regelbunden direkt igen.
hur är det lucki? -
ja fy, det är för djävligt verkligen. uschlucki skrev 2008-07-11 20:37:41 följande:Tack för att du frågar. Känner mig alldeles "mörbultad" idag. Det gjorde jag inte sist ont i halsen, nacken, Men det går väl över.Samtidigt som det känns skönt att det är över sista veckan var hemsk. (när jag väntade på missfallet.)Samtidigt känns det så enormt tomt. Men jag VET sedan tidigare ggr. att det känns bättre med tiden. Just nu är det tungt.
-
ooh det är ingen här? är alla på semester och så nu? bara en ensam monchichi kvar i tråden, buhuu
-
*monchichi vandrar omkring ensam, sparkar förstrött på en kotte och minns skratten och gråten hon delat med de andra i tråden. Plötsligt snubblar hon över vattenmelonen hon kastat på mamarazzi häromdagen och tänker på sin slidkatarr och ler, "jomen visst" tänker hon, "jag har i alla fall mina vaginatorer" och så kände hon sig inte så ensam längre...*
-
hmm, jag förstår Cia, jag förstår både dig och M. Läs runt lite så kanske det känns bättre sen! Berätta gärna, här får alla skriva vad de vill tycker jag! och det är ju detta som du tänker på just nu!
Linan, ha en bra semester!!
rara avis, så skönt att det inte gjorde så ont!
nu känner jag mig lite nere, jag har jättemkt mensvärk så jag antar att mensen kommer snart jag är bara på dag 12 efter ÄL så jag antar att mina korta lutealfaser är på väg tillbaka. detta med konstanta lutealfaser *fnys*, det har aldrig stämt på mig!
*vinkar till Vida och finesssan*
SandraW: hur går det för dig? -
och nu kom menseländet... jaja, bara att se framåt antar jag.