Inlägg från: Anonym (förstår) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förstår)

Tips för att MINSKA sexlusten!?

Här kommer en annan sorglig själ som bara längtar efter sex med min sambo, felet på mig är bara det att jag är TJEJ!!! Det är liksom inte ok att säga att jag är mer sugen än honom, nästan alla mina vänner säger till mig att " Du vi har samma problem-fast tvärt om, d e nog fel på dig". Vi har visseligen sex men inte så ofta som jag skulle vilja, jag tror att han håller på att arbeta ihjäl sig och det är bara jobb i huvudet på honom. Jag har givetvis mina svackor när man inte är lika sugen men när jag e på topp så e jag och det blir som TS skriver att man tänker mer ju mindre man får, ja om man mår bra och längtar efter det.
    Jag saknar min sambos initiativ, det är nästan alltid jag som får ta första stegetoch då har vi det jättebra, vi har pratat om detta och han säger att det är sådan han är...MEN va 17, han var ju inte sådan förut, jag lämnade mina barns far för att han inte tyckte sex var av första prio, givetvis måste man hinna med livet för övrigt men jag vill ju utforska och upptäcka mer av det goda i livet, inte bara säga, nu e jag 30+ och min man e för trött för sex så då får jag torka igen nu då...nä fyyyyyy!! Får panik, hur gör ni alla män när tjejerna inte e speciellt sugna, jag tror att jag behöver råd från er.

• Anonym (förstår)

Ja ibland så släpper det, va skönt för dig trådstartaren att det ser ljusare ut..
    Själv så hoppas jag på att det släpper nu när det snart e semestertider för min sambo och han får vila ut ordentligt, då brukar det släppa. Men som du C skrev så har jag också stort behov av sex och närhet och efter tre dagar utan sex börjar det nästan klia i kroppen, blir lättirriterad och mår skit. Jag tillfredställer mig på egen hand då tillfälle ges, har fyra ungar så nu på sommarlovet får jag panik..Det ges inte så många tillfällen till vaken sex m karl eller på egen hand, förutom när de somnat men då e han ju SÅ trött...
    ÅHH "jävla kärring" har jag lust att säga ibland..
    Men nu e han på resejobb så vi får väl se om han hunnit bli lite sugen när han varit borta från hemmets kaos ett tag..
    Men lycka till allihop! Skönt att höra att det iallafall finns en tjej till m lika problems..

Svar på tråden Tips för att MINSKA sexlusten!?