Jag och min sambo har samma sak här hemma, han har en otrolig sexdrift och nämner sex så fort vi pratar eller när han är hemma och vi träffas. Under tiden jag var gravid (dom sista 5 månaderna) kunde jag inte ha sex pga en infektion och då blev det väldigt lättirriterat här hemma och killen blev nästan aggresiv men sen kom sonen och då försökte vi ha sex igen men jag kände inget sug efter det så vi hade det väldigt sällan (ca 1-2 gånger varannan vecka) men så blev jag gravid igen efter ca 5 månder och då kom sexlusten tillbaka så jag tror att din tjej kanske kan be och få några hormontabletter av en läkare? Fast ni kanske inte vill gå den vägen med tanke på hur hon mår? För det verkar ju som om sexlivet får sig ett skjut om hormonerna kommer som en "smäll" så att säga.
Min sambo har fortf väldigt stor sexdrift och jag har tappat den igen men vi löser det nu med att göra saker mest hela tiden och han gör det han tycker om tex fixar med bilen, tränar m.m så han är igång hela tiden och det gör att han klarar av att koppla bort sexet för en stund sen efter ett tag är suget mindre. Jag ska dock köpa ett piller som funkar på tjejer (kommer dock inte ihåg namnet) för på mig e det bara lusten som saknas och jag SAKNAR lusten..
men ja nu blev det långt och intimt men några förslag e alltså att vara upptagen så att säga, alltså att du gör sånt du tycker om mest hela tiden eller att din tjej skaffar sig nåt som gör henne glad (nån hobby eller så) eller att din tjej skaffar sig nått piller med hormoner.