era biverkningar av p-stav
Jag satte in min pstav för ca 1.5 år sedan, kom inte ihåg vad den hette. Fick två små blödningar under ca 3 månader sen blödde jag inget mer från feb-sep då jag tog ut den. Hade inte upplevt några problem med den alls förns sommarn. I mitten på juni började det komma finnar helt från ingenstans och det slutade aldrig komma, hade ju ingen mens så de hade ju inget med saken. Det slutade aldrig gro nya finnar så bokade till i slutet på september för att ta ut den och det gjorde jag också, tänkte att finnarna skulle lägga sig efter ett tag när hormonbalansen var normal igen då jag inte gick på något preventivmedel under ca 2 månader men hade fortfarande MYCKET problem emot finnar så jag började med p-piller som skulle vara bra emot acne, finnar och skulle innehålla mera östrogen. Haft dom nu i ca 1 månad och har inte märkt en liten skillnad ens. Vet inte hur den där pstaven påverkade min kropp eftersom nu, inget verkar funka för att för att få mina finnar sluta gro gång på gång och det kommer bara nya. Jag har aldrig haft problem med finnar tidigare när jag inte gick på preventivmedel och nu ser det ut som ett bombnedslag. Vill tillägga att jag har bra hygien med handduk och hela den biten.