Hur mycketr ska man behöva betala egentligen?
Hon borde vara mer än nöjd. Har ni pratat med henne om att allt ni köper och att hon får 2000 kr täcker allt för sonen. Ni ska inte försörja henne..
Hon borde vara mer än nöjd. Har ni pratat med henne om att allt ni köper och att hon får 2000 kr täcker allt för sonen. Ni ska inte försörja henne..
Jag skulle vara supernöjd om min exman+fru hade ställt upp så för mig. Aldrig krävt en krona till. Som föregående talare skrev, så får hon vända sig till soc för sin egna försörjning.
Det lät som en bra ide.. Med maten alltså.. Kör ni sonen till hans mamma eller?
Då kan ni lämna över maten till henne och säg att nu får du hushålla med dom pengar du har..
Fråga henne vad hon gör med pengarna. Men du kan ju gå på toa och snabbt titta i badrumskåpet. Om hon knaprar piller så syns det på ögonen , pupillerna är större än normalt..
Håller med dig.
Det var så vi upptäckte att sambons ex knaprade piller och att hon darrade ovanligt mycket..
Drakmamman 76 skrev 2008-06-21 15:00:28 följande:
Flacknade blick också. Kan ni ha ögonkontakt med henne utan att hon tittar bort nervöst?
Då är hon nog trööt. Försök lägga namnet på medicinen i minnet om du skulle hitta någon, för en vanlig medicin kan ge darrningar och trötthet.. Inte meningen att skrämma upp dig...
Jag ringde soc, då fick mamman hjälp och barnen var hos henne ändå, men då kom barnen till oss smutsiga,hungriga och me trasiga kläder.. Så jag var otroligt orolig för barnen. Hennes läkare kanske?
Kan de inte vara så att hon unnar sig själv något för dom pengarna? För att hon ska må bra för stunden. En liten tanke bara..
Ja det är fel av henne. Menade inte att hon gör rätt, bara en tanke..
Bra. Som sagt det blir ju lätt missförstånd när man skriver och inte kan prata ögö mot öga med personen på forumet.