aurora -hjälpa eller stjälpa?
Gäller detta även igångsättningar? Om man känner att det inte finns något alternativ. Hur visar man att det är det bästa för mig när statistiken visar något annat. Det sitter i själen hos mig ju.
Gäller detta även igångsättningar? Om man känner att det inte finns något alternativ. Hur visar man att det är det bästa för mig när statistiken visar något annat. Det sitter i själen hos mig ju.
Jag skulle så gärna vilja ha en igångsättning. Jag har aldrig fött naturligt utan har alltid blivit igångsatt och jag är så nervös för att mina barn har kommit väldigt fort.. Alltså.. jag har haft krystvärkar 2-3 minuter sen har dom varit ute. Är livrädd att föda i någon taxi eller hemma eller vart än som helst utom på sjukhus där det inte är övervakning på barnet och mig och där det finns akuthjälp att få. Två av mina barn har hamnat på neonatal i kuvös och jag är så himla rädd att det ska hända något. Så rädd att jag mår illa. Hoppas hoppas att jag kan få hjälp. Vilken vecka fick du börja gå där Majsan71 ??