• Strangely

jobbig graviditet och bra förlossing, LÄS så förstår ni :)

Min fråga lyder: Någon som haft en jobbig graviditet med ex, Illamående, Svårt att äta, Myrkrypningar, Migrän osv..
    Och tyckt att föda barn inte va något mot hur dåligt man mått under graviditeten. :)

• Svar på tråden jobbig graviditet och bra förlossing, LÄS så förstår ni :)
  • Strangely

okej. Tack för ditt svar :) första graviditeten. Och det jobbiga är nog mest att inte veta hur ont det kommer att göra och vad som kommer att hända..

• Strangely

Jag har BF 5 okt. Illamåendet gick över runt v.13 det är mer att jag är sååå trött pga en inflammation i tarmen som blivit värre under graviditeten så jag är sjuksriven fram till Bf. Så som du beskriver det är det ju nästan med all smärta, man glömmer och går vidare :) tur det.. läckte du något i brösten i mitten på graviditeten?

• Strangely

såg att du jobbar som personlig assistent, det gör jag med när jag inte är sjuksriven vill säga :) Jag läcker bara på natten. De är lite skumt. Började läcka i v.18 eller något. Går det bra att jobba som Ass när du har barn?

• Strangely

haha, jo jag köpte faktiskt amningsinlägg precis när jag började läcka för att jag trodde att det skulle komma igång. Men det är bara på nätterna och från ett bröst. Min sambo nöp till mig i bröstvårtan på skoj en dag, sen samma natt började jag läcka. ha!
    Jag bor i Jönköping (småland) och är 22år snart.. Vi har dagpass, kvälls/nattpass och dygnspass på jobbet så vi får väl se hur det kommer att gå sen när bebis kommer. Sambon jobbar även kvällar men som tur är ska han byta till dagpass snart. Har vart sjukskriven i en månad nu och klättrar redan på väggarna. Vill inte gå och lägga mig för då vet jag att det börjar krypa i benen och jag måste gå upp. Idag blev jag sjuksriven ända till BF. Som tur är flyttar vi till radhus i slutet på juli så då har jag något att fixa lite med. :) kram

• Strangely

Kan tänka mig att de gör ont med amning i början. Bara att försöka bita ihop, :( huset är en 3a på 75kvm nu bor vi i en 2a så detta blir perfekt. Nää du nu ska jag försöka sova. Skriv gärna något i gästboken så kan vi prata mer där. Kollar den varje dag. godnatt kram :)

Svar på tråden jobbig graviditet och bra förlossing, LÄS så förstår ni :)