Inlägg från: Sista babyn |Visa alla inlägg
  • Sista babyn

Hur kan man mobba små barn?

AnnaKlara skrev 2008-06-10 11:27:48 följande:
    Vad var det hon kastade då? Hur gick det med ögat? Är det INGEN annan som tycker att hennes beteende är konstigt?Inledningsvis var det en knäpp människa, nu börjar det ju låta masspsykos...
    en plåt bil leksak som hennes dotter satt med i munnen. Jo det var rött ett tag och jag sköljde det i kallt vatten men hon hade ont och var ledsen. och som vanligt bryde sig ingen. jag sa inget då utan fick bråttom ut till toan och kolla ögat
  • Sista babyn
    Flavia skrev 2008-06-10 11:28:18 följande:
    Finns lösningar på det mesta, man kan ju strunta i att åka dit när "hon" finns där med dom elaka hornen. Eller bjuda hem de ifrån släkten som man faktiskt vill umgås med
    har funderat på det med att bjuda hem dom alltså. Nä men grejen är att hans morbror om man bjuder honom bjuder han in henne oxå samt att dom bjuder in sig sj. ibl
  • Sista babyn
    AnnaKlara skrev 2008-06-10 11:29:11 följande:
    Ja men varför skakar inte DU om henne? Och skrikföreläser för övriga hur oacceptabelt hennes beteende är? Jag fattar inte.
    Man måste nästan känna den här släkten för att man ska förstå.

Jag var så arg då så jag bara stod och stamma när jg väl fick fram ord så skällde jag en del
  • Sista babyn
    Reglementet skrev 2008-06-10 11:30:48 följande:
    Men varför säger du inte till för sjutton?
    Jag SÄGER TILL gämt men ingen lyssnar
  • Sista babyn
    Flavia skrev 2008-06-10 11:31:32 följande:
    Absolut, tycker ruskigt synd om dina barn, finns väl inga barn som ska behöva vara rädda för familj och släkt, där om något ska man väl kunna få känna sig trygg i denna numera så kalla och hårda värld.Sista babyn skrev 2008-06-10 11:29:35 följande:
    precis. fast vissa har hakat upp sig på att jag begär skillsmässa om det inte ändrar sig. För jag sätter mina barn i första hand
  • Sista babyn
    AnnaKlara skrev 2008-06-10 11:32:59 följande:
    Jag tror de flesta förstår hur du känner men kanske inte så mycket hur du agerar.
    Jag försöker prata med henne men det hjälper inte har tom skällt ut henne iför deras släkt. inget biter
  • Sista babyn
    AnnaKlara skrev 2008-06-10 11:38:33 följande:
    Sa du inget sen heller? "När du kastade den där kom den i hennes öga, jag tycker att det minsta man gör är att be om förlåt"?
    nej för då hade hon lämnat sin dotter för att gå å fiska sen såg jag inte henne förren vi åt just den dagen och då var jag så arg så då var det lika bra att inget säja för då kanske hon åkt på styk med.

Min man och barnens farmor viste men vad gjorde dom?
  • Sista babyn
    JeanneDArc skrev 2008-06-10 11:40:51 följande:
    Om han är så rädd att ta en konflikt att hans barn blir lidande kanske du borde ta med dig honom i familjerådgivning eller terapi av annat slag? Sen tycker jag du borde säga åt på skarpen till kvinnan exakt vad du tycker, på ett sakligt sätt när du inte är sur och arg över något. Sedan låter du bli att åka dit med dina barn när hon är där, om honn inte ändrar sitt beteende. men barnen ska få träffa resten av sin släkt och ska inte skiljas från sin pappa för att den där idioten inte vet hur man uppför sig.
    För 1000 gången barnen skall onte skiljas ifrån sin släkt.

Min man tycker terapi är löjligt det tycker hela deras släkt jag fick försvara mig för jag träffade en psykolog när jag fick förlossnings depp
  • Sista babyn
    SaramedM skrev 2008-06-10 11:42:13 följande:
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:41:32 följande:
    nej det gör du inte om du begär skillsmässa
    jo det är precis det jag gör blir ingen skillad för dom...

• Sista babyn
    AnnaKlara skrev 2008-06-10 11:44:50 följande:
    Men hur skulle en skilsmässa hjälpa menar du?
    Han är inte hemma på vecorna utan bara helgerna, Och då har han barnen sj på helgerna så då kan man fixa så att den där människan inte får komma i kontakt med mina barn
Svar på tråden Hur kan man mobba små barn?