Inlägg från: Sista babyn |Visa alla inlägg
  • Sista babyn

Hur kan man mobba små barn?

SaramedM skrev 2008-06-10 10:59:43 följande:
    Sista babyn skrev 2008-06-10 10:22:27 följande:
    Detta är det jag menar är barnsligt och larvigt!
    Du har inte barn va??

Mina barn går i första hand. Och gör dom inte det för honom så är det hans problem.

Jag har sagt åt henne hundra tusentals gånger på 2 år vi har varit osams om det för både m och jag och min man och jag.

Mina barn vågar inte gå ner från stolen när dom har fikat klart och gå och leka när hon är där.

Dom går inte fram till henne längre, Deras ljudleksaker slänger hon. I söndags slängde hon saker omkring sig så det träffade min dotter i ögat.

Men tycker du att det är en lämplig miljö för barn att vara i så f¨år det stå för dig. Jag godtar det inte
  • Sista babyn
    SaramedM skrev 2008-06-10 11:13:23 följande:
    Sista babyn skrev 2008-06-10 10:54:40 följande:
    Du hotade med skillsmässa!Barnen har rätt till sin släkt, det är en person som är dum
    [/citat]

har aldrig nekat barnen släktenn inte min man heller. bara att vi inte åker ut till landet där hon gämt är.
    SaramedM skrev 2008-06-10 11:04:34 följande:
    [citat]
    Jag förstår inte heller det faktiskt trots att jag läst tråden
    i lördags kastade hon saker så det träffade ögat på min äldsta flicka och hon bad aldrig om ursäkt.
  • Sista babyn

när vi var ute och gick (Jag är oxå överviktig så inget om det) Men hon är oå överviktig så det var värr jobbigt för henne än för mig att gå den skogspromenaden vid ett tillfälle fälde hon min dotter så hon ramlade och slog sig illa och sukade och gick förbi. inte hjälpte henne upp el nått fast hon ramlat imellan 2 stenar

• Sista babyn
    AnnaKlara skrev 2008-06-10 11:22:39 följande:
    Vad gjorde du/ni då? Om svaret blir inget, VARFÖR har hon denna upphöjda status i familjen?
    Min man gick fram och hjälpe min dotter och jag fick order om att hålla tjäften.

Vet inte varför ingen vågar säja något till henne mer än jag, Och då är det jag som är sur mm
  • Sista babyn
    SaramedM skrev 2008-06-10 11:23:47 följande:
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:20:49 följande:
    Jag hoppas ni sa till henne rejält och försvarade era barn
    Ja det gjorde jag men jag var ju bara larvig som detn hete
  • Sista babyn
    SaramedM skrev 2008-06-10 11:26:19 följande:
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:25:20 följande:
    Varför gjorde du det?Det är ju ditt ansvar att säga ifrån också!
    om du bara viste vad jag sagt ifrån. Dom som inte är släkt med henne /dom /oss hatar henne med stora bokstäver. En kompis skulle skacka om henne för hur hon beteddde sig i mot barnen
  • Sista babyn
    SaramedM skrev 2008-06-10 11:24:07 följande:
    Sista babyn skrev 2008-06-10 11:22:54 följande:
    Så hon puttade omkull henne med flit?
    det vet jag inte men det känns ju så när hon först bara står och tittar sen suckar och går för bi
  • Sista babyn
    Flavia skrev 2008-06-10 11:25:50 följande:
    Usch, verkar vara en ruskigt obehaglig människa, skulle inte heller velat att mina barn var i närheten av en sådan. Hoppas att ni kan få till det på nåt bra sätt. Lycka till
    Tack en som förstår hur jag känner
  • Sista babyn
    AnnaKlara skrev 2008-06-10 11:26:20 följande:
    Men sluta, varför skulle man ta en sån order? När någon gör illa ens BARN?
    Jag skiter i ordern och säjer ifrån... men då blir alla andra oxå drabbade så oftast tar jag barnen och åker hem och då får jag SKITEN att jag är jämt sur
  • Sista babyn
    SaramedM skrev 2008-06-10 11:26:57 följande:
    Nej det håller jag med omMen resten av släkten kan man ju träffa, att hota med skilsmässa är ju löjligt
    Har aldrig nekat till att vi/barnen/min man skall träffa sin släkt.

Ang skillsmässa så är det ända sättet att få honom att vakna ang våra barn.

Det är fel av oss båda ja vet.

Men han är så komflikt rädd så det är äkligt ibl

man skall inte döma en människa förren man gått ett tag i dennes skor
Svar på tråden Hur kan man mobba små barn?