• Squirl

Vi som gör ÄD ute i Europa del 2

chris06 skrev 2008-06-08 07:30:53 följande:
    Väntarförväntan 47 år, 1:a ÄD juliSolis65: 43, 1:a ÄD junifille: 1 ÄD 23 juni AVA-Peter, tidigare 3st IVF i DanmarkRaspberry81 2 ÄD ca 20 Juni (?) makima 44år: IVF i Danmark.1:a ÄD på IVI-kliniken i Madrid augusti/septemberNuet: 4:e ÄD nu i juniRuvare:Gravida:Squirl 46 år: gravid genom 1:a ÄD okt-07, missfall. Gravid 2:a ÄD mars -08Dimmoriskyn: 40 år,ÄD 18:e mars StPetersburg (3:e försöketAyrtons´s sambo´: Gravid efter 2:a försöket i början av mars 2008töjet 43år: ET 23/4, första ÄD-försöketNinnie65: Första ÄD-försöket, ET 30 april
    Chris, vad händer? Har du kollat att inget av fröna är kvar?
  • Squirl
    Raspberry81 skrev 2008-06-08 10:04:30 följande:
    Solis65 Nej jag blir inte svullen av progynonet däremot känns magen som ett blåmärke. Lite öm och dan. Jag tar nu mina vaginalt, de flesta på kvällen när jag ska lägga mig. Och när jag ställer mig upp följande morgon (vill inte äckla er för mycket men....) ser det ut som det rinner mjölk ur mig Chris06: Nu var det sådan action i den förra tråden så jag visste inte om det var rätt lista. Tydligen hade jag missat en i alla fall!
    Jag hänger på det slajmiga temat med att fråga ifall det är de blåa Progynonen du använder?
  • Squirl

@Solis, hoppas det ser bra ut i morgon! Jo, vi har börjat sprida det lite försiktigt och igår på en kul lunch hörde jag när jag satt i telefon hur en av de yngre familjemedlemmarna glädjestrålande berättade detta för sina vänner som var där, hahaha, han var belagd med munkavle men orkade inte hålla tyst längre! Jag kan verkligen inte bli arg på en som gläder sig så mycket åt detta och har hållit tyst så länge nu.
    Jag är så glad och tacksam för varje dag som jag får ha denna lycka! Har blivit en riktig tjockis! Tror inte det är sant!

Men jag vill att Chris berättar vad som hänt nu, ifall hon vet att bägge är borta eller ifall det varit en blödning som hon ännu inte kollat.

• Squirl

@hymafr: jag såg din fråga och började då fundera -borde det inte finnas fina stränder utanför staden? Jag har letat på nätet men alla resor dit har ju naturligtvis kulturell inriktning och riktar sig inte till badgäster. Men visst ska ni plocka med er bikinis?
    Restauranger finns det överallt som sagt, fråga på hotellet. Billiga ställen med blinis, sushi och italienskt kostar mer.
    Trevlig resa.
    @solis: kul! Lycka till!
    @cris: vad hände?

• Squirl
    Raspberry81 skrev 2008-06-11 10:58:52 följande:
    Jag känner att jag kommit in i samma negativa tänk....ska på vul men förmår mig inte riktigt att ta steget dit. Men du? Nu måste vi försöka vara positiva! Jag tror säkert man kan ha blödningar. Till och med ganska stora blödningar har jag hört. En del tror ju inte de är gravida för att de har blödningar lite hipp som happ. Dessa tror bara mensen är oregelbunden och "konstig". Säkert är allt som det ska
    Seså, marsch pannkaka iväg. Vi hoppas att det ser bra ut!

@ninnie: jag vet hur din oro känns, lider med dig och hoppas att det går bra. Jag fick en blödning i vecka..hm..6 eller 7? tror jag det var, men det var ju inte någon fara med det. Och det var färskt blod som kom, och ganska mycket.
  • Squirl
    chris06 skrev 2008-06-11 16:58:42 följande:
    Ja det gick inte vägen. Jag har inte orkat skriva något längre inlägg. Jag har vet inte om det blir något mer försök.
    Ledsen för din skull. Svara bara om du orkar, men jag underar, har du kollat med vul att bägge är borta?
    Hoppas att du mår bättre snart.
  • Squirl
    chris06 skrev 2008-06-12 19:25:01 följande:
    Nej. Jag har Vul imorgon, men har haft blödningar + tagit vanligagravtest (urin) neg 2 ggr),Pratade med läkaren i Ryssland idag, måste bara få det konstaterat och sedan ev. ett sista försök, men vet eg ej om det blir så.
    Jag förstår. Så sorgligt. Har du frysta kvar eller måste du börja om?
  • Squirl
    Solis65 skrev 2008-06-12 23:36:47 följande:
    fille: Klart. Kommer kanske en rapport under tiden. Maken har med datorn för lite jobb.
    Lycka till och passa på att ha kul också!
  • Squirl
    chris06 skrev 2008-06-14 15:32:58 följande:
    Jo, jag vet det. Men det blir inte lättare för det. En positiv sak iallafall är att vitt vin börjar smaka gott igen!Jag är nte beroende eller så, men tyckte det var taskigt att det inte smakade gott.Tänker ta det lugnt nu och ladda för Sverigematchen i fotboll.ja, jag gillar fotboll, har spelat själv.
    Fast jag är glad att du är här igen och hoppas att vi vinner i kväll! Gör vi det tycker jag du ska skåla i lite bubbel!
  • Squirl

Ja just ja, vi får hoppas att vin även har börjat smaka bra för Cecilia så att även hon kan skåla för en Sverige-vinst.
    Det gjorde ju inte det ännu ett par veckor efter missfallet, men det kanske gett med sig nu.

Svar på tråden Vi som gör ÄD ute i Europa del 2