• Solis65

Vi som gör ÄD ute i Europa del 2

Bra gjort Raspberry. Ja ja tror att det är rätt list.

Någon mer som blivit svullen om magen av Progynonet? Nu längtar jag till måndag så jag får veta hur det går.

Ang stress och bli med barn; så fick jag veta av min läkare att det har gjort stora studier som har visat att det inte finns något samband med barnlöshet. Det hänger säkert samman med det du har fått veta och att man måste stressa mega mycket för att få upp nivåerna eller vara utsatt för någon riktigt trist livssituation.

*** Hoppas och längtar ***
  • Solis65

Ledsen chris06, att du tog bort dig tolkar jag som att det inte gick. Skickar en stor kram.

• Solis65

Raspberry: låter inte så himla fräscht men då är det ju bra att du tar de flesta till kvällen.

Ja magen är helt enkelt inte i form och jag har lätt för att bli svullen även annars pga laktosintolerans.

• Solis65

Så då var VUL avklarat 9 mm och 3 skiktad så jag antar att det var ok så här på dag 8 med Progynon.

Igor: Det första är säkert för att se att du är nerreglerad och det andra är för att se att slemhinnan växer som den skall (hur tjock den är samt hur många skikt). Jag fick mitt idag på papper i engelska. Min dr vill ha resultatet på mail en del vill ha det på fax. Så jag scannade in mitt resultat och mailade det till honom. Men fråga din klinik hur de vill ha svaret samt vad specifikt de vill ha svar på.

• Solis65

Japp fille. Känns otroligt skönt att få höra att det var goda nyheter från dr som även meddelade att det såg bra ut för donatorn. Så nu är det planerad ÄP på fredag helt plötsligt .

Flyttar om lite och uppdaterar med datum.

Väntar
    Solis65: 43, 1:a ÄD 16 juni. Tidigare 3 IVF + 2 FET
    fille: 1 ÄD 23 juni AVA-Peter, tidigare 3st IVF i Danmark
    Raspberry81 2 ÄD ca 20 Juni (?)
    makima 44år: IVF i Danmark.1:a ÄD på IVI-kliniken i Madrid augusti/september
    Nuet: 4:e ÄD nu i juni
    förväntan 47 år, 1:a ÄD juli

Ruvare:

Gravida:

Squirl 46 år: gravid genom 1:a ÄD okt-07, missfall. Gravid 2:a ÄD mars -08
    Dimmoriskyn: 40 år,ÄD 18:e mars StPetersburg (3:e försöket
    Ayrtons´s sambo´: Gravid efter 2:a försöket i början av mars 2008
    töjet 43år: ET 23/4, första ÄD-försöket
    Ninnie65: Första ÄD-försöket, ET 30 april

• Solis65

Raspberry: Det är en stor ångest det här med jobb och läkarbesök och utlandsbesök. Jag ljuger så tungan blir blå känns det som ibland. Jag kan styra ganska bra över min tid men ibland krockar allt med deadlines som man har och då är det svårt att inte stressa för mycket. 

Lycka till på VUL i morgon

• Solis65

Så himla tråkigt chris. Kram Solis

chris06 skrev 2008-06-11 16:58:42 följande:
    Ja det gick inte vägen. Jag har inte orkat skriva något längre inlägg. Jag har vet inte om det blir något mer försök.
  • Solis65

I morgon morgon åker vi. Här packas det in i det sista. ÄP i morgon och ET blir i början av nästa vecka om allt går väl. I går var jag orolig för att vi skulle behöva ställa in allt, min pappa blev akut sjuk och opererades i går kväll. Men allt har gått bra och han är vi gott mod nu, skönt.

• Solis65

fille: Klart. Kommer kanske en rapport under tiden. Maken har med datorn för lite jobb.

Svar på tråden Vi som gör ÄD ute i Europa del 2