Skulle ni ge napp??
Min lille son föddes v 32, han är nu 35 dagar. Lillen gillar sin tumme, jam jam, men jag vill inte att ha fortsätter med tumme. Skulle ni ge napp redan??? Vår barnläkare sa att han är för liten för napp (?)
Min lille son föddes v 32, han är nu 35 dagar. Lillen gillar sin tumme, jam jam, men jag vill inte att ha fortsätter med tumme. Skulle ni ge napp redan??? Vår barnläkare sa att han är för liten för napp (?)
Jag själv är en gammal tumsugare och har lite tumnoja, slutade när jag var vuxen typ...
Men han verkar ha en riktigt sugbehov, han vill inte ha bröstet utan suger på det han kommer åt, (om han inte lyckas med tummen), kläderna eller mina händer.
Jag fick inte riktigt kläm på varför han skulle vara för liten, sugbehovet finns ju menar jag..
Dottern tog napp när hon var ca 4 månader, hon började också med tummen då, tidigare använde hon mest mej som napp
Tror jag testar, vi har en sån där osöt brun, gummihistoria som dottern älskade.... Den ska vara "naturlig och inte förvirra barn som ammas",som reklamen säjer
Ja visst min grabb väger 2400 gr, så himla liten är han inte längre