Reductil bantningstabletter bra el dålig erfarenhet ???
kanske fel på stavningen men jag hoppas ni förstår.. hur mycket viktnedgång på hur länge??? dålig erfarenhet ?? m.m.
kanske fel på stavningen men jag hoppas ni förstår.. hur mycket viktnedgång på hur länge??? dålig erfarenhet ?? m.m.
Har inget bra att säga om dom. Gick först ner 6 kg själv. Sen fick jag dessa tabl. Hade normalt blodtryck innan tabl. Detta sjönk som en sten (ovanligt jag vet) så passa att jag höll på att svimma. Jag fick blödningar i huden när jag vaxade benen. Och inte hjälpte dom nåt heller. Under de 6 månaderna jag åt dom så gick jag ner 4 kg. Vilket jag tror att jag hade klarat själv ändå.
Jag använde mig av viktklubb, det va perfekt.
snutt ,jag har lågt blodtryck i vanliga fall ,jag hade 110/45 idag
de frågade mig först om jag ville göra operation,men jag är osäker
Tror det är ovanligt att ens blodtryck sjunker så som mitt gjorde, risken är ju att man får högre bloftryck med de tabl.
hej jo jag har jämt haft lågt blodtryck,men lågt är inget farligt jag har haft 90/40 nångång
jo precis jag har hört vissa som har opererats har gått upp igen ,men de är för att hon började med sina gamla vanor igen.
Nä ingen fara.. men inte så kul att ha små barn hemma och hålla på att tuppa av. Skrämde slag på grabben min. Så däerför va det inte värt det. Tillslut mådde jag så dåligt av mitt låga tryck att jag inte vågade köra bil.
usch då ,inte skoj