• snuttP

Reductil bantningstabletter bra el dålig erfarenhet ???

Har inget bra att säga om dom. Gick först ner 6 kg själv. Sen fick jag dessa tabl. Hade normalt blodtryck innan tabl. Detta sjönk som en sten (ovanligt jag vet) så passa att jag höll på att svimma. Jag fick blödningar i huden när jag vaxade benen. Och inte hjälpte dom nåt heller. Under de 6 månaderna jag åt dom så gick jag ner 4 kg. Vilket jag tror att jag hade klarat själv ändå.
    Jag använde mig av viktklubb, det va perfekt.

• snuttP

Tror det är ovanligt att ens blodtryck sjunker så som mitt gjorde, risken är ju att man får högre bloftryck med de tabl.

Maddisen80 skrev 2008-06-09 15:16:25 följande:
    snutt ,jag har lågt blodtryck i vanliga fall ,jag hade 110/45 idag
  • snuttP

Nä ingen fara.. men inte så kul att ha små barn hemma och hålla på att tuppa av. Skrämde slag på grabben min. Så däerför va det inte värt det. Tillslut mådde jag så dåligt av mitt låga tryck att jag inte vågade köra bil.

• snuttP

Nä inget skoj alls.. och imed jag inte gick ner nåt så slutade jag. Inte värt det då..

Maddisen80 skrev 2008-06-09 16:12:39 följande:
    usch då ,inte skoj
  • snuttP

Idag är det bra.. ungefär 1½ år sen jag slutade. Valde att skaffa barn så jag kämpade inte vidare. Försökte bara inte gå upp för mycket när jag va gravid. 16kg upp har gått ner 10 av dom. Dottern är 7 månader. Ska kämpa i sommar.. =)

Svar på tråden Reductil bantningstabletter bra el dålig erfarenhet ???