• zilver

När började du arbeta igen?

jag började jobba i mitten av februari och vår dotter e född i juli så viva hemma tillsammans i 6 månader sen va mineas pappa hemma i 4 månader och nu e jag snart mamma ledig igen det känns jätte skönt att få lite distans till Mini. De sociala umanget betyder mycket och så e jag 1000% säker på atthon klarar sig med nån annan en mig ibland... ja menar skulle jag inte kunna ta hand om henne av nån akut anedning så vet jag att hon funkar presis lika bra me sin pappa... de e nog bra för barn att ha två likvärdiga föräldrar.. så inge ångest här Minea kommer få de båsta sidorna från manligt/kvinnligt som hom bara kan...kram

en kvinna e som en tepåse endast i hett vatten ser man hennes styrka
  • zilver
    Sennaboo skrev 2008-06-12 00:49:18 följande:
    Med första barnet började jag jobba när han var 13 månader. Det tyckte jag var alldeles för tidigt när det väl närmade sig. Denna gången ska jag vara hemma tills minstingen är 18 månader. Har redan ångest och det är 15 månader kvar Gillar mitt jobb, men gillar att vara hemma med barnen mer.
    hej hoppas att du inte missförstår mej vill oxå va hemma men de vill Mineas pappa oxå... hur kan jag hindra honom från att va emma med det som står högst i hans liv??
Svar på tråden När började du arbeta igen?