Ullis69 skrev 2008-07-01 16:10:19 följande:
Tänk att de där karlarna aldrig lär sig vad vi tjejer verkligen behöver ha med oss Har själv gott om utrymme i husvagnen men måste erkänna att typ 3/4 av grejerna e mina. Menar, hur ska man veta vad man är sugen att ha på sig en dag t en annanHar nog haft sviter av resfeber i nån dag, börjar ana ordning o reda så det börjar gå över... Har nog mer "lämna iväg barnen feber" nu, jobbigt att göra men oj så skönt när det är gjort. Lilltösen har just "genomskådat" oss o e inte alltid pigg på att lämnas o 11åringen e surare än en citron. "Kommer säkerligen inte att få följa förren jag har körkort så jag kan köra åt er" surar hon. Jag kontrar med att andra föräldrar åker utomlands i 1-2v själva, då kan hon väl unna oss en långhelg... Men är "rädd" för att hon kommer att åka ner med kompisar låångt före körkortet, utan oss, för det gjorde jag *svälj*
Åhh. Eller hur. Dom kan ju klara sig med två t-shirtat, två kallingar & två par strumpor. Men så är det inte för oss! Men du har ju turen att kunna packa en husvagn full!
Naaaw. Stackars tjejer. Men som du säger till dom: En långhelg är ju inte farligt jämfört med vad andra föräldrar kan hitta på... Och dom får ju säkert fina presenter därifrån!
Förstår att du är lite orolig om dom sticker till power meet i ung ålder.
Min schäfer sneglar konstigt på mig nu när jag packar. Han VET att vi är på väg någonstans... Frågan är ju om han får följa med... Men "tyvärr" inte. Men han kommer ha det sååå bra med mormor här hemma!