Inlägg från: AlexandraK |Visa alla inlägg
  • AlexandraK

Raggare Del 6

Hej alla!

De blir Hässleholm för oss i helgen - men utan raggarbil. Blir mannens Typhoon istället. Ajaa... bättre än inget.

• AlexandraK
    Zimlis skrev 2008-06-01 15:08:46 följande:
    NÄÄÄÄ!! *sotis* på alla som va där!! Sambon har sin jobbhelg, så det blev varken Hässleholm eller Trollhättan Men nästa helg ska vi till Nossebro - även om det blir till att åka Opel dit
    Hehe... Det var ändå inte skoj där. Du missade ingenting! *ljuger mig blå*

Var ligger Nossebro?
  • AlexandraK
    Zimlis skrev 2008-06-01 15:24:51 följande:
    Jag vet ju hur det är i Hässleholm, vart massor med år innan så jag vet att du ljuger - Hässle är en av de bästa träffarna lätt Nossebro ligger norr om Vårgårda.Karta: www.hitta.se/SearchCombi.aspx&var=Nosseb...
    Hehe... Klart jag ljuger.
    Detta va 7:e året jag var där. Mannen kom på att han har varit där i 11 år. Sen han var 16. Lite halvgalet... =)

Nossebro blir de nog inget för oss. Lite väl långt...
  • AlexandraK
    Zimlis skrev 2008-06-01 15:49:06 följande:
    Ja det är en bra bit i bilen för vår del oxå t Nossebro, men vad gör man inte Hmm jag har vart i Hässleholm 5 år på raken, men missade då årets OCH förra årets Nästa år SKA jag dit *så det så*
    Det som e riktigt kasst är att cruisingen inte går genom centrum längre... =/ Den biten brukar jag tycka är roligast! Men nu är det bara runt om...
  • AlexandraK
    Ullis69 skrev 2008-06-09 12:00:00 följande:
    Nyfiken: vad ska du köpa?ebay har en konverterare för storlekar, kolla där med. Tänk på att kolla cm-måttet oxå, det kan ju skilja lite från 38a t 38a. Sen står det ofta US-stl i tex gympaskor, kolla om du några eller åk o prova nånstans.Har hittat en konverterare förresten, hoppas du blir lite klok www.convertworld.com/sv/skostorlek/Europa.htm...
    jag vill ha converse-skor o min kompis ska till usa på onsdag... vet inte om jag hinner iväg o kan kolla. =/ ska kika på sedan du skickade!
  • AlexandraK

Circus Larsson skrev 2008-06-09 16:10:09 följande:

Ni kan alltid gå in och dräggla hos mig.Torka bara upp efter er.Ska sätta dit en en trasa åt er
    Tack för trasan! Han är ju snygg så man kan dö!
Svar på tråden Raggare Del 6