Inlägg från: Circus Larsson |Visa alla inlägg
  • Circus Larsson

Raggare Del 6

Nu är CCW nära!
    Trumvirvel***********

• Circus Larsson

Nu är CCW i full fart.
    Cruising hela dagen och nu ikväll hade vi jätte trevligt på en filt på gräset, laddade med festis, vatten och lördags godis.
    Ungarna stupade en sväng på seneftermiddan vilket bara var bra för nu kunde vi stanna ute ända tills 22.30 med småvildarna

Gubben är ute och gör slut på lite däck, som vanligt

Yossis: Du får höra av dig när ni kommer, jag vet ju hur impalan ser ut så jag ska hålla ögonen efter er.
    Vi är inte så svåra att missa, svart tvillingvagn med tillhörande 3 blonda terrorister
    J åker silverfärgad musse utan huv och ett tjockt lager gummi på bakskärmen

• Circus Larsson

Yossis: Behöver ni någonstans att sätta upp tältet så hojta till.
    Vi har plats på gården

Gubben kom hem 04.30 imorse, var tydligen mycket folk ute

• Circus Larsson

sandraE: Hoppas att din lilla krabat kommer ut snart
    Stoppa fötterna i en baljaa is vatten

• Circus Larsson

Nu börjar CCW lida mot sitt slut och tur är nog det
    Det börjar bli lite drygt att stå i kö i 30 min för att köpa lite bröd och mjölk,
    ser ut som om många börjar åka hem idag.
    Det har varit crusing varje dag sen förra torsdan så nu har man snart sett allt kul,
    men många fina bilar och mycket trevligt folk har man stött på.
    Imorgon är det avslutning men det lutar åt att jag åker med hästen på V75 istället, det är inte varje vecka man har favoriten på v75 och vi har fött upp henne själva så det är lite speciellt.

• Circus Larsson

Det är lag på att barn ska ha bälte.
    Därför har de flesta jag känner satt i bälte i sina jänkebilar, visa stolar går att sätta fast med spännband.
    Det är ganska enkelt att sätta i bälte och man kan köpa nya på tex. biltema som inte är så dyra.
    Vi har 3 ungar och dom sitter med bilstolar i båda våra jänkare, skulle aldrig fundera på att åka utan men jag ser många som har ungarna klängandes runt i bilen och dom skulle jag vilja ge en smäll.
    Även fast man cruisar i 20-30km/tim så flyger ett barn med otur ut ur bilen eller flyger in i framrutan.
    Nä bälte på ungarna annars kan dom stanna hemma tycker iallafall jag

• Circus Larsson

Läste i tidningen att dom var så duktiga och stoppade "alla" på CCW.
    Visst vi fick 1000 spänn för att onödigt motorbuller, det fanns många som lät mycket värre men vi åker utan huv vilket man får vi har kollat upp det, så eftersom dom inte kunde ge böter på det så hittade dom på annat    men det är helt ok att ligga på sin opel och sola topless på taket.
    Snutarna bara tittade vända efter vända.
    Nästa gång ska jag köra i underkläder och börna överallt få se vad dom säger då

• Circus Larsson

Grattis Tesan!!!    
    Oroa dig inte för party helgen, jag väntade tvillingarna under en hård helg i västerås och dom mår prima

• Circus Larsson
     Grattis Alexxia

Tesan: Typ som du är nu
  • Circus Larsson

Säger grattis till Sandra även här då

Hörde att Älvdalen var ett stort fylleslagsmål!!!!!

• Circus Larsson

Yossis: Jorå plattången funkar
    Tur     det för den kommer användas den 30.e då Brolle spelar i rättvik   Dräggel kväll

• Circus Larsson

Klart jag ska ta kort, köpte ny kamera igår så det ko0mmer bli kalas Räcka ut tungan

På lördag spelar han på Insjödagen så då ska jag ta med tjejerna och åka dit,

• Circus Larsson

Min vännina har en -59 som vi ska glida i när vi ska på Brolle.
    Jag är inte så mycket för glidarbilarna utan vill ha lite mer muskler och många hästar under huven men kattögon är bara mmmmmmmmmmmmmm

Svar på tråden Raggare Del 6