-
-
Nix, det gick inte. Verkar som att man bara kan se korten i adobe... Har försökt flytta, vrida, kopiera mm men icke. Kan inte ens öppna dem i bildspel. Det står att det är "miniatyrbilder av saknad fil" när man försöker göra ngt med dem... Får nog inse att det är kört... Men jättetack!Tésan skrev 2008-06-12 10:20:32 följande:va knepigt hmm kan du öppna bilderna i paint?
-
Där nere Skulle va jättekul att träffa nån FLare där! Få fixa en lista sen på folk o bilar som ska ner, hade vi i tråden förra året, de va bra.NornaB skrev 2008-06-12 21:07:01 följande:Ullis69 Jag kika in o kolla bilen kanske ses vi däruppe dåBra idé! Kan dock inte ansluta mig pga av att sambon e "dekalallegiker", han skulle nog -faktiskt- lägga in om skiljsmässa om jag klistrade nått på bilen (äv svenssonbilarna), finns nog inte mkt annat som skulle få honom t det.AlexandraK skrev 2008-06-13 14:08:11 följande:Vi skulle ju kunna göra en egen liten klubb med dekaler! Haha... Typ "Familjelivs Raggare"Och cruisa runt tsm!!Måste vara helt väck... Hittar inget "spara som".... Har även försökt m kort som "finns"... Är nog i desperat behov av en kurs e jag rädd Vilken ängel du e som står ut med migTésan skrev 2008-06-12 22:32:59 följande:men om du kan öppna i adobe så kan du ju klicka på fil - spara som och där byta format
Har kört student i Falun idag, el snarare väntat o väntat, för det blev inte som hon tänkt o enda turen hon ville ha var hem eftersom magen skrek på mat vid 3 på em. Ösregnade när vi åkte men sol väl där, kom nyss hem o nu drar det ihop sig igen o mullrar gör det.. Snacka om tur! (o tur m laptop så man kan sitta här ändå ) -
Här hemma kvittar det vad de e för dekal o vems bilen är... Men, men gör så uppoffringar i annat så det känns som de kvittar, egentligen. Men ibland ramlar man ju över nått kul... O skulle jag nånsin äga en bil som "krävde" dekaler då skulle det bli så!AlexandraK skrev 2008-06-13 20:28:24 följande:TésanHaha. Hade varit skitkul... Du får försöka klura ut ngt bra!!Ullis69Min man hade hellre dött än haft en sådan dekal. MEN... nu är det ju så att det är MIN bil vi ska köra till Västerås. Mohahaha...
Kanske skulle brodera upp dem oxå, då syns vi ju på marknadsstråket med
Vilken bil t V-ås? -
Just det myyycket märkligt Ska spana in Lemansen igen så jag vetAlexandraK skrev 2008-06-13 23:40:11 följande:Helt klart!De blir Lemansen som e i galleriet. Jag fick behålla den. Köpte en gång ett klistermärke där det stod "Bad boys get spanked" som jag o min kompis satte på "vår sida" i en bil, där vi satt. OK, tyckte mannen. Men efter den cruisingen försvann klistermärket. Spårlöst försvunnet. Mkt märkligt.Ser givande ut! Ska utforskas omgående.Tésan skrev 2008-06-13 23:24:42 följande:ska snart svara på alla inlägg men måste bara tipsa er om en sida www.raggarprylar.se naaajs!!
-
Då får man gratulera dåTurboplingen skrev 2008-06-15 20:13:13 följande:Hur många här ska till power då? Själv ska man köra igenom "get maried" parkeringen vid cruising sträckan =p
Vi ska på Power, brukar åka så tidigt det går på onsdagen, brukar bli senfm efter att ha lämnat bort ungarna på resp plats.Nä, för långt bort....Lolalee skrev 2008-06-15 20:13:17 följande:nån mer än ja som va på ölandcruisingen i år??Tésan skrev 2008-06-15 13:56:05 följande:Kul att ni gillade sidan Välkommen alla nyaSidan var riktigt bra, vill gärna ha fler tips på sånna sidor!
Bra med en "bilsida". Då försvinner den inte i själva tråden lixom.
yossis: tack för senast Det hade de gjort bra! (kom hem 6.... *gäsp*)
-
yossis: det är väl typiskt, känner igen det mer än väl. Apropå kläder, lovade ju en länk... : http://www.pinupgirlclothing.com/redasiannetti.html# (den jag funderar på, men finns mååånga alternativ)
Brukar inte heller handla så mkt på Power, brukar bli nån kul tröja t ungarna typ. Men förra året köpte jag både jacka o jeans o massa annat, sambon me, å i år blir det /nog/ iaf ett par jeans. Föll för Caltex som e med o säljer lite här o där. HATAR att köpa jeans men deras satt som gjutna (nåja, innan alla gluten-kg hoppade på mig , men de e snart väck ). Såg att de nu har stretchjeans i samma modell... Å så funderar jag på å titta på nån snygg klännig t höstens bröllop, om jag inte beställer fr USA innan *velar*
Kläder t ungarna ja, skulle kunna ruinera oss på sånt... Lilltösen fick handla egen svart huvtröja på CCW, ville hon skulle ha nått lite fränare så vi visade aldrig alla söta m katt, häst mm. Men behövde inte "oroa" oss... Hon gick direkt t värsta tribaltröjan o det är enl henne själv "så cooool, o´jeah! "
Ska Alla göra under midsommar då??? -
Har blivit lite sugen på Orsa jag med... Var längesen.
Vi tänkte ta en "lugn" midsommar för omväxlings skull, brukar vara intensivt, lite mätta sen helgen (iaf sambon ). Planen är skippa Tullsängs lada, tradition härikring, o bara gå på förfesten hos "grannarna" (som ändå alltid e roligast) efter att ha umgåtts lite med övriga familjen o kört äldsta t pappsen... O sen åka in till Säterdalen på lördagen o cruisa runt lite med sambon bakom ratten (trodde ALDRIG jag skulle få va med om de en partykväll ) O om vi ändå inte tänker va trötta på lördag så passar ju Orsa utmärkt! Får se vad "resten" tycker bara.
NornaB: vi får leta upp en bra massör åt dig -
yossis: Pojkar Jodå snygga va dom o fler me dem, "gubben" tex... Tror min älskling börjar känna av åldern faktiskt Annars skulle han aldrig banga en midsommar Törs inte påpeka de bara... hihi.
Alexxia: Skulle jag inte heller gjort Men erbjudit mer hjälp *vill bli vältränad ju*
Circus Larsson: Får se hur vi gör, sambon hade oxå funderat på de. Tom på o dra upp vagnen o ta med ungarna. (Blir heeelt förvirrad över hur min partyprisse tänker för tillfället ) Men troligast e en tur upp på lördag o känner jag oss rätt så tas det beslutet på lördag morgon när vi ser hur vädret blir. Spanar in Mussen igen utifall jag inte hinner hojta i GB i tid!
Skit vad jag hatar när det blir så härmed texten........ -
Kris tror jag med Lite kul o läsa om alla sambos som börjat tackla av när man själv vill hålla igångyossis skrev 2008-06-18 15:03:10 följande:Ullis69: Tror min käre sambo med börjat inse att man inte är 18 längre & kan vara ute & vrål festa, men det skulle han aldrig erkänna *s* tror nog att det var fler som insåg att dom inte är 18 längre i söndags, inte bara våra 2 pojkar. Tror S har fått nån sorts kris, om han verkligen överväger att vara nykter på midsommar *asg* men vi kanske skulle börja en ny tradition, åka till Orsa ist.
Orsa e faktiskt en "gammal" tradition för mig, var ofta där med Ts pappa o T själv tillbringade sina 2-3 1a midsomrar där (med hörselkåpor på i vagnen *sött*), ingen dans kring majstången där inte. Stackars barn... När hon låg i magen trodde jag hon skulle göra en "alien" när de drog igång en riktig värsting maskin. Funderade länge på vad den resan gjorde med hennes hörsel :-S Hon hör ju aldrig... det hon ska höra