Bästa mammorna i Vrena!
Å så vet jag att det blev en liten kille på fm idag detaljer vet jag inte men det kommer alldeles säkert så snart tid/ork och möjlighet finns
Å så vet jag att det blev en liten kille på fm idag detaljer vet jag inte men det kommer alldeles säkert så snart tid/ork och möjlighet finns
Tjejkväll hos Jenny
Vilka kan när?
Jenny (miss Febe) du får fylla i själv då jag inte vet om du kan båda eller bara den ena
4:e
Anna
5:e
Anna
Maria
Till stan & krogen:
Kopiera listan och lägg till er där det passar så får Jenny F styra upp det hela sen
Tjejkväll hos Jenny
Vilka kan när?
Jenny (miss Febe) du får fylla i själv då jag inte vet om du kan båda eller bara den ena
4:e
Anna
5:e
Anna
Maria
Lotta
Till stan & krogen:
Kopiera listan och lägg till er där det passar så får Jenny F styra upp det hela sen
hi hi, ja det är tungt men är dom grabbar kan man ju inte spara håret i alla evighet, dessutom kan jag ju trösta dig med att det faktiskt växer ut igen
Här har vi precis kommit hem från barnkliniken, hade tid 9:30 men lite stick i fingret, urinprov och halsprov så konstaterades med ett crp (snabbsänka) på 160 (ska vara under 8 om man är frisk, virus ligger runt 50) att det troligtvis är lunginflammation så lite pencillin igen!!! men hoppas att det hjälper annars skulle vi tillbaka på onsdag för lungröntgen
Mer dåliga nyheter
Hmmm min son mår nog inte bra, verkar som att nåt skit är på gång där oxå för han somnade för 1 timme sedan i sin säng, rätt upp och ner fullt påklädd, har haft 37,6 hela dagen vilket är förhöjt för hans del som brukar ligga på 35,9