clara b skrev 2008-06-17 12:29:49 följande:
Fia, var är du, jag vill ha sällsis nu!!! Fyra nätter i obekväm säng, och jag bölar efter Alva som en unge varje dag. Men annars mår jag bra, bebis mår toppen och bm:orna är snälla. Maten är...ja, som den är, Micke har tagit med sig hämtmat en dag, då blev det Kinakäk i dagrummet. Och det bästa är...att Bebis ska komma ut i mitten på nästa vecka(om inget oförutsett gör att den kommer tidigare), så i 37+0 får vi veta vem det är. Gud, så jag längtar!Hoppas ni alla har det bra, trots ormar på Näset och annat läbbigt. Jag tycker det är skönt att det blir 3 veckor tidigare för min del, då hinner jag kanske göra er sällskap där och bada lite i sommar! Hoppas vi hörs och ses snart, kram på er alla!
Åh vad kul att höra från dig Clara, jag hade fika här igår så då fick vi en liten uppdatering av Helena, förstår att det är tråkigt/jobbigt utan Alva men det kommer nåt bra utav denna plåga, snart, snart, snart har ni eran lille bäs hos er, håller tummarna att allt fortsätter att vara bra och att vi får veta vem som gömmer sig där inne
massvis med kramar till dig, vi tänker på dig