maria8109 skrev 2008-07-27 20:17:06 följande:
Anna - hörde att din gubbe varit här och hämtat "the stuff". Jag drog iväg med barnen till Playa del mormor&morfar. Deras baksida med pool slår vilken sandstrand som helst. Myyyys, ska dit i morgon och leka eftersom Daniel jobbar och jag ORKAR inte vara själv med dessa små monster!Fan, hände världens vidrigaste grej hos dom. Precis innan jag kom hade mamma blivit getingstucken, sen en timme senare blev hon det igen. SEN efter typ 10 minuter så svullna hela hennes ansikte upp, ögonen svullna igen, klåda i händerna och utslag i armhålorna och ryggen! Jordens reaktion, hon har aldrig reagerat så förut. Men när vi åkte så började hon må bättre men såg lika hemsk ut. Stackars min lilla söta mamma, jag ville bara gråta!!!
Japp, skickade honom att hämta då skjuts till kalasandet löste sig i sista stund (Tack Jenny Farneborn), det är det värsta med getingar man kan bli getingstucken 1, 10, 50 gånger men helt plötsligt så reagerar du, om ajg vore henne skulle jag nog ta ett snack med en läkare, har man reagerat 1 gång är risken stor att man gör det igen och då kan det bli ännu värre iaf vad ajg hört, det är läskiga små odjur det där