Bästa mammorna i Vrena!
Fick precis ett sms av Ella (hon har godkänt att jag skvallrar)
Pojke 3960g 51½cm
Det är vad jag vet, hon skulle ringa imorgon så då kan jag kanske lägga till mer detaljer
Hej på er allihop
På måndag är vi hemma igen så då kan jag ha fika, är det nån annan som vill ha fika nån annan dag den veckan så kommer vi gärna då annars har jag väl oxå sagt torsdag hemma hos mig men det går ju ändra på alt. fika fler dagar
Hoppas att vädret i Vrena är bättre än här, för här är det kallt och blåsigt, solen lyser för det mesta med sin frånvaro idag
Hi hi vi ska byta husvagn igen
bilder kommer när vi hämtat den måndag v. 31
Sitter här med en kopp kaffe och önskar att jag satt i solen i Claras trädgård och åt rulltårta
Clara
Japp det är imorgon det är Måndag , Peter är hemma och ev. kommer även Niclas det berodde på om Ella skulle komma eller inte och det berodde väl lite på hur natten varit
Från 9 men man kommer när man är färdig, fika brukar bli runt 10
Ni är -ligt välkomna
Maria
Annars kan han följa med, Peter är hemma och det verkar ju som att alva skulle ta med pappa micke, sen kommer ju ev. Niclas oxå så han blir inte ensam kille annars tycker ajg absolut att han måste klippa gräset på fm, vore kul om ni kom, länge sen nu jue.
Vet att Linda och Wilma kommer och Jessica skulle oxå komma, Clara kommer ju oxå, Mia oxå sen vet jag inte men det verkar bli fullt hus iaf, jag har beställt fint väder, men om vädergudarna inte är på min sida så kan vi sitta på halva altan för där finns nytt tak annars funkar det ju att sitta inne oxå