• Jodli

Vårmammor på neo i Lund o sen vidare ut i Sverige....

Då lägger jag med till mig här!

Kram Linda med Elin
    Född 080422 v. 25+2

• Jodli

Full av förhoppning: Flytta är ingen höjdare. Vi bytte sal en gång i veckan de 3 veckorna vi var i Lund.

Valters familj: Om du ser Gunilla och Marie (den ljusa långhåriga) så hälsa så gott från J och mig.

• Jodli

Valters familj: Oh, vad roligt att ni ska komma till oss...

• Jodli

Valters familj: Ja, det är ju inte det roligaste att sitta här hemma och vänta ut förkylningen så att jag äntligen kan få komma och titta till min lilla prinsessa...
    Förresten så leder vi STORT nu.. ;) 1164 gr igår...
    Vi ses och hörs! Kramis

• Jodli

Valters familj: Så söt hon är! Vi var på BVC hos en hemsk tant i tisdags. 2890 gr är vi uppe i nu. Verkar dessutom som hon inte blir mätt när vi matar var tredje timme, så nu är det varannan som gäller ibland.
    Idag har jag dessutom inhandlat mig en för oss ny bil. Så nöjd och så fin, så nu kan jag skjutsa Elin säkert.
    Hoppas att vi ses på fredag! Kram från oss.

• Jodli

Valters familj: Tack för "träffen" igår. Alltid lika roligt att umgås med er! :) Var ni på Kids corner och tittade?
    Pratade med Mia om träffar. Hon ska starta upp för oss som låg i salen i början på oktober.

Bebisvagga: Vad skönt att ni också är utskrivna nu! Går allt bra?

Här hemma är det massa mys med en väldigt vaken och social liten dam. Så skoj!

• Jodli

Valters familj: Vet ni när ni ska in till Mia? Vi har en tid till den 13/8. Hade varit roligt om ni med hade fått då. Nu är det storstädning på g... Bvc hembesök imorgon. Ny vikt på E: 3120 gr.. Stora damen! Hur går det för er? Skönt att vara hemma och mysa?
    Kram

Svar på tråden Vårmammor på neo i Lund o sen vidare ut i Sverige....