• Valters familj

Vårmammor på neo i Lund o sen vidare ut i Sverige....

Hej hej

Tänkte jag skulle starta upp en tråd för alla fina mammor (pappor) o barn som vi lärt känna, (eller kommer att lära känna) under tiden (som precis börjat) som Astrid legat på neo i Lund.

Så vi har nånstans att "träffas" när vi kanske inte ses i dagrummet på iva eller i pumprummet...hihi!

Snart flyttar vi till Kristianstad sjukhus, kanske träffar vi fler goa familjer m sina barn där!

Kramar
    Madde m lilla Astrid
    född 25+0 080426

Mina ♥ ♥ ♥ ♥J & V & A o lilla T
  • Svar på tråden Vårmammor på neo i Lund o sen vidare ut i Sverige....
  • Full av förhoppning

Jag är här *räcker upp handen*

Varför flyttar ni till Kristianstad??? Bor ni där?

Ses i morgon.
    Kram och godnatt

Linda m lille Elias
    född 29+5 080412

Elias är här
  • Valters familj

Haha...

Hej o välkommen till vårt "datarum"!

vi bor i Ystad o tillhör tyvärr K-stad för Ystad har ingen neo avd...'

För allas info så sitter jag o pumpar...förenar nytta m nöje skulle man kunna säga..hihi!

Mina ♥ ♥ ♥ J & V o lilla T
  • Valters familj

Hmm bara testar o ser om min sidfot ändrat sig...

Mina ♥ ♥ ♥ ♥ J & V & A o lilla T
  • Jodli

Då lägger jag med till mig här!

Kram Linda med Elin
    Född 080422 v. 25+2

• Valters familj

Hej hej

Hur har ni det...??
    Sitter här o ögonen går i kors...e så sjukt trött idag!

Ska bara äta lite godis så jag orkar pumpa sen...wohoo!
    Jerry e hos Astrid o V sover gott...

Satt precis o fick ett suuug på ett stort glas gott rödvin...får blir en annan kväll!

Hoppas era små mår bra!?

Kramar

• Jessica1

Hej
    Här är Gustafs mamma född 080509 v 27+5.
    DEt ska bli kul att hänga med i denna tråden, tror att jag kommer att ha ett litet stort "prat" behov... I alla fall när jag börjar fatta vad som har hänt (vilket jag inte har riktigt gjort ännu).

Gustaf flyttade igår kväll in bland de större barnen... (10:an)

• victory tilly

Hej
    Hör väl inte hemma här just nu egentligen... Låg 2½ vecka i Lund i mars -07, innan vi fick flytta "hem" till Helsingborg.
    Har en liten Alva, född 28+4 och låg på sal 2. Det var så himla bra i Lund och vi kände oss så välkomna där, hoppas ni andra känner så oxå. Även om jag INTE saknar pumprummet... Fast det var ju värt det sen, kunde amma efter 10 veckors pumpning. Så kämpa på!
    Nån som känner till Annika eller Britt som jobbar där? Dom var ett stort stöd under kvällarna när jag satt och hade Alva ute. Vi pratade om allt och det var så härligt. Vi förlorade nämligen Alvas tvillingsyster, så det var en tung tid för oss på neo.
    Nu i veckan firade vi hennes andra födelsedag, den dag som barnen var beräknade till. Det var en sorts milstolpe för oss. Ni kommer dit ni med, även om det känns långt nu.
    Ha det bra, kram!

• Valters familj

Victory tilly...det e alltid kul o i det här fallet sorgligt,  att höra hur andra familjer har haft det.
    Beklagar verkligen att ni förlorade Alvas syster...

Pumprummen o att pumpa..denna ständiga kamp..hihi!
    Annika o Britt..inga kändisar för mig...annars har man ju en del favvisar!

Gunilla, Yvonne, Mette, Lena...många på iva som fått en speciell plats i mitt hjärta!

Jessica1...undra om man nånsin fattar!?

Känns bra att ha nånstans där man säkert vet att man blir förstådd...!

Astrid blev flyttad idag, nu bor vi med tvillingpojkar på 9an..e det klokt, 5 salar på exakt 4 veckor!?

Gonatt o sov gott!

• Full av förhoppning

Jag och Elias är på SVT:s hemsida i ett inslag om för tidigt födda.... bara filmade men ändå .

Vi har flyttat för 5:e gången idag på 6 veckor och ligger nu på Astrids gamla sal 6:an.

Har kommit ihop mig med en sköterska idag och varit mkt irriterad... tog min lillleman ut på promenad och det var såååå skönt att kunna lämna salen en stund  *morr*

Ska uppdatera i min blogg senare..... är fortfarande för irriterad....

Kram på er

Elias är här
  • Jodli

Full av förhoppning: Flytta är ingen höjdare. Vi bytte sal en gång i veckan de 3 veckorna vi var i Lund.

Valters familj: Om du ser Gunilla och Marie (den ljusa långhåriga) så hälsa så gott från J och mig.

Svar på tråden Vårmammor på neo i Lund o sen vidare ut i Sverige....