• Saxe

B.f imorgon, sjukt rädd

Berätta precis hur du känner direkt när du kommer till förlossningen eller då du ringer innan, så är de beredda på din oro. Var mycket tydlig med att du är livrädd och berätta om hur det var förra gången. Då kan de säkert i god tid ordna med all möjlig bedövning osv.

Jag önskar dig all lycka med förlossningen, och att den ska gå så där drömlikt bra som Ms Clints.

• Saxe

Uppdatera oss på hur det går! Hur känns det nu till exempel? BF är här för dig, jag är sååå nyfiken på hur det känns. Jag har några veckor kvar till BF, men inte många.

Ta hand om dig och njut av sista tiden för dig själv.
    Kram

• Saxe

Jag hoppas verkligen att du får åka till BB snart! Under tiden kan du roa dig med den här tråden www.familjeliv.se/Forum-2-13/m29247885.html som nog är en av de skojigaste jag läst. Jag har inte läst hela än, men håller på att ta mig igenom den. Jag skrattar så mycket att jag får sammandragningar dock! Och gråter förstås, av glädje. Maken bara skakar på huvudet...

(Viss varning för ganska mycket detaljer kring förlossningar, men jag har i alla fall vid det här laget läst så mycket om förlossningen att jag börjar bli lite van.)

Mycket nöje!

• Saxe

Ja, hur har det gått för dig? Jag håller tummarna här så att de nästan blir blå...

KRAMAR

Svar på tråden B.f imorgon, sjukt rädd