Inlägg från: Trollmor26 |Visa alla inlägg
  • Trollmor26

B.f imorgon, sjukt rädd

När ska man fatta att man ska gå igenom detta igen precis när som helst??Trodde jag var ganska redo, men ju fler dagar som går, dessto räddare blir jag. Paniken kommer krypandes framförallt på kvällarna och jag får en känsla av overklighet då jag tänker på det, ser bara min dotters förlossning för 5 ½ år sedan framför mig...Lång och enormt smärtsam, är så rädd för att inte hinna få EDA, är så oerhört rädd för smärtan.-..Jag trodde verkligen att jag skulle dö, är skitskraj för krystvärkarna!!!Har svårt att glädjas över att vi ska få ett ljuvligt barn p.g.a rädslan för förlossningen, kanske känns allt bättre då det väl sätter igång, men just nu mår jag inte alls bra!!Har gått både hos kurator och aurorab.m och visst har det hjälpt mig...men ju längre tiden går, dessto värre blir rädslan igen!Snälla, skulle verkligen behöva uppmuntrande ord =(

• Svar på tråden B.f imorgon, sjukt rädd
  • Trollmor26

Tack alla för att ni skrev en rad och delade med er av era erfarenheter, Stor Kram till er..känns mkt bättre!!!

• Trollmor26

Tack flickor!!Ni är så goa *kraaam*

• Trollmor26

Hej!!

Just nu är jag sååå less på att vara gravid, jag längtar massa efter våran bebis och jag längtar faktiskt efter att ha ont, har massa förvärkar som förbereder mig på den riktiga smärtan vill jag lova, nu inser jag vad jag har gett mig in på igen!!!Positiva förlossningsberättelser stärker mig enormt, för jag är trots allt livrädd :(
    Tiden går fort, särskilt på slutet...snart är du där!!!Hoppas dock du slipper gå över dock, det är så segt!! Kraaaam

Svar på tråden B.f imorgon, sjukt rädd