Tack Lilja ja snacka det är allt på en gång!
Skulle så gärna vilja ta pengarna och dra, man vill ju helst inte vara kvar på ett ställe där dom inte satsar på en.. men å andra sidan så är jag väldigt omtyckt i organisationen det är bara att jag har en väldigt knäpp chef som inte kämpar för mig, men saker och ting kan ju förändras framåt + att jag kanske slipper honom som chef! Men med tanke på att vi har lån på vårt hus och kanske behöver låna mer pengar om det blir vidare med adoption eller ÄD så känns det viktigt med en bra fast lön, tror utredarna tittar på fast anställning och hur många år man varit anställd oxå när det gäller adoption...
Sen har jag förmåner som inte går av för hackor, har 6 veckors semester, har betald tandläkare upp till 5000 om året, har betalda recept, har betalda läkarkvitton, har betald friskvård 1000 om året, bruttolöneavdrag ivf, bonus varje år, har betald träning, har betalt sl kort har betald mobil även privat, har eget gym i huset med privat träningsinstruktör och olika träningspass och det är värt guld för mig... ja det är inte så lätt att ge upp allt det där... sen har jag bara 2 pendeltågstationer från mitt hus till jobbet samt kan samåka med maken varje dag....