• Caribe

VIHPS VII

Tack maskros

Tycker det låter som en bra game plan med orsingen att försöka köra mer laid-back. Jag kommer ihåg i början med P, han var en riktigt strulpelle, men jag är mästare på "spelet" och ganska snart så var han inne i fållan jag körde lite sånt som att om han inte bokade upp mig en lördag så bokade jag upp mig på annat och då lärde han sig att om han vill träffa mig så får han vara ute i god tid för jag sitter inte hemma och trånar... jobbigt att spela spelet men det fungerar dessvärre så...

Kram!

• Caribe

Hejsan tjejer

Nu är jag hemma igen, var sist ut av 8 plock så vi fick inte komma in förräns efter 11 tiden!
    Var lite bökigt plock, inte så det gjorde ont men äggstockarna hade vridit sig lite och det svårt att komma åt så det blev mkt hänga på magen! Dom tömde 10 blåsor men det blev bara 6 ägg, minsta skörden hitills.. först blev jag ledsen men nu får jag hoppas på kvalitet istället, det räcker ju med 2 bra tillbaka

Är lite groggig fortfarande, låg inte kvar så länge så nu skall jag vila upp mig ute i trädgården i solen ska vara ledig resten av veckan och jag har verkligen väder gudarna med mig

Tack för alla tummar nu behöver jag dom så att det blir återföring på torsdag!

Kram tjejer

• Caribe

Har haft ett mardrömsdygn... dom ringde igår och sa att bara 2 blivit befruktade eftersom det innebär noll felmarginal så har jag knappt kunnat andas.....

Var inne på ET nu och fick 2 ägg tillbaka tillbaka ett 3 celligt och ett 5 celligt, så nu kan jag andas igen... dom har gjort AHA 2 ggr på ena ägget för att skalet var så hårt så hoppas att det hjälper, sen tar jag trombyl den här gången!

Kram Kram

• Caribe

Hejsan tjejer,

Hoppas ni haft det skönt i solen!

Maskros håller tummarnat att det går bra med din älskade häst så att ni slipper operation! Tur att det finns snälla människor runt dig som hjälper till!

Tack för alla lyckönskningar, är fortfarande rätt låg... hade hoppats så mkt på den här gången... trodde jag skulle få ut 10 fina ägg och många befruktade och istället fick jag bara 2 befruktade ägg som sattes tillbaka trots dålig kvalitet... så känner mig inte så hoppfull utan känner snarare skräcken av ännu ett minus samt födseln av svägerskan baby i sommar...

Kram till alla kämpar!

• Caribe

Fy vad jobbigt med din rygg copy, det skall bli bra med vila, sjukgymnastik och akupunktur? Det behövs ingen operation? Skönt att kärlekslivet flyter på bra iallafall och att du har härligt vilo väder kram!

• Caribe

Maskros har läst och svarat dig i bloggen! Fy fasiken för strulputtar!

• Caribe

Godmorgon tjejer!

Maskros morr morr grrrrr har svarat i bloggen....

Det fina vädret skall visst hålla i sig över nationaldagen härligt

Själv känner jag nada, zip, zilch på ruvardag 6...

kram kram

• Caribe

Tack Lilja ja det är en jobbig tid att ruva.. å ena sidan kan livet plötsligt vändas totalt som en regnbåge efter regn och livet kan ta fart igen eller så är det tillbaka till vacuum hålet....

• Caribe

Kramar om Lilja och Infan hårt, blir så glad varje gång man hör ifrån er! Och ert pepp värmer extra mycket önskar en regnbåge stor nog för oss alla

Apropå renovera om man inte har projekt så skapar man sig ett, vi har haft grå plattor på hela vår framsida av huset och det ser lite trist ut tyckte jag, så vi rev upp ett stort parti plattor framför huset och åkte och köpte rött grus och fyllde ut med och satte utemöbler på samt lade rött grus på uppfarten, vi har en röd tegelvilla så det piggade upp betydligt
    Härnäst skall vi måla om hallen, vi har nyss bytt ytterdörr så det behövs, tur att man kan fixitrixa på huset annars skulle jag bli galen.....

På fredag firar maken och jag 5 år och vi skall ha picnic på ngt mysigt ställe hade vi tänkt, har ni några förslag? Vi är gärna lite ifred....

Svar på tråden VIHPS VII