• Maskros67

VIHPS VII

Hej Malu!
    Förhoppningsvis slipper man skotta iaf. Skönt att begravningen gick ok

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Gomorron flickor!

Här kom det 1,5 dm snö igår ett av mina syrenträd gav vika för tyngden o knäcktes
    Tack o lov att man inte var ute o åkte bil iaf.

Tickan: usch va lessamt att höra Gråter stor kram till dig.

Kram allihopa!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Nu har det mesta av snön försvunnit igen. Hade orsingen hos mig i natt, så jag är väldigt trött idag. Vill INTE va på jobbet idag, tiden släpar sig fram. Folk säger att det är så härligt i början av ett förhållande, men jag tycker mest det är jobbigt. Inte när man ses, men all den tid man inte ses är pest. Sen har jag så himla svårt att sova med en "okänd" bredvid mig.

Caribe: hoppas det ser bra ut på vul o blodprov idag!

Malu: det närmar sig verkligen med stormsteg för dig nu. Tänk, snart har du din lilla bebis hos dig

Kram allihopa!

• Maskros67

Sorry Caribe, var det imorgon, du har rätt jag är nog inte riktigt vaken Tack för kaffet!

Nä, det är verkligen inte bara underbart. Tror jag blev rejält bränd av det där snickar-eländet. Känns som om jag har ett otroligt kontrollbehov nu o det är inte bra. Tycker det är för tidigt för o ställa allvarliga frågor, men blir galen av att gå o fundera. Blä.

• Maskros67

Usch, jag vet Caribe. Är ju det jag är rädd för. Önskar att man hade träffat nån där det kändes rätt pang bom för båda. Som när exet o jag träffades, fast det gick ju som det gick det också.
    Har så svårt o lägga band på mig själv. Önskar man kunde hitta en knapp där hjärnan stängdes av, åtminstone vissa delar.
    Tror det här med barnlösheten gör att man blir extra "desperat" också. Klockan går ju verkligen fort

• Maskros67

Ja, man är ju så himla kärlekstörstande o gossjuk, så man kanske uppfattas som lite desperat. Men det är svårt o låta bli också. Ska försöka lugna mig lite. Var just det här som man tänkte på när man var i valet o kvalet o göra slut, att det skulle bli så jobbigt o börja om med nån ny. Men så här jobbigt hade jag inte förväntat mig att det skulle va.

Är alldeles för mycket av grubblartyp i mig.

• Maskros67

Caribe: så är det. På gott o ont. Gud va jag önskar att jag var hos honom nu, istället för o sitta här. Är för lite o göra på jobbet idag dessutom. Har boxning ikväll, så det blir inte o träffas förrän tidigast imorgon. Men det där med o sova över får jag nog skippa på vardagarna. Är så trött så jag mår illa idag. Sov så himla dåligt i lördags också, mycket tankar konstiga drömmar o en massa snö som rasade från taket med buller o bång hela natten. Plus att jag fick ett sms av nån som trodde jag var Vickan o var kär i AnnaIda istället för henne Och så ringde Thomas vid två-tiden o talade om att han kommit hem ordentligt från festen han var på. Inatt har jag väl vaknat hundra gånger kändes det som. Ändå snarkar han inte eller nåt. Men det är ovant.

• Maskros67

Gud va jag babblar Var hem o tog emot mina fönsterfoder nu, så nu är det bara monteringen som fattas. Blir tydligen ingenting den här veckan. Var så himla varmt o skönt ute nu, kändes konstigt o stå o skotta undan en stor snövall i solskenet för o komma in på logen med lastpallen. Maskrosorna har fullständigt exploderat sen i morse. Det är ingen ordning på årstiderna längre. Varför har jag plötsligt inte tillgång till knappen med smileysarna? Är det lika för er?

• Maskros67

Haha, tänkte inte så långt Caribe. Jag får försöka se det så. Nu säger jag lycka till med vul imorrn då Ha en skön kväll allihopa!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Tummisar för Caribe idag. Kramar till allihopa.

Idag känns allt mycket bättre igen. Life is a roller coaster, tjohoo.

Svar på tråden VIHPS VII